حضور نوشاد و نیما عالمیان در کمپ تمرینی سوئد

حضور نوشاد و نیما عالمیان در کمپ تمرینی سوئد

پایگاه خبری فوتبالی- طبق توافق صورت گرفته در نشست آنلاین میان مسئولان فدراسیون تنیس روی میز ایران و سوئد، نوشاد و نیما عالمیان به منظور حضور در اردوی تمرینی مشترک به این کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، جلسه مشترک مسئولان فدراسیون تنیس روی میز ایران و سوئد برای همکاری های دوجانبه بصورت مجازی برگزار شد.
پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز که در این نشست حضور داشت، گفت: این جلسه با حضور مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون، محمدرضا میرالماسی مدیر تیم های ملی و فائزه تبریزی فر مدیر امور بین الملل فدراسیون تنیس روی میز ایران همراه با «توماس بوزا» دبیر فدراسیون تنیس روی میز سوئد و «مایکل اندرسون» مدیر تیم ملی سوئد برگزار شد و طی آن در خصوص اردوی مشترک بازیکنان ایران و سوئد قبل از المپیک توکیو و فعالیت های دوجانبه مذاکراتی انجام شد.

وی ادامه داد: در این جلسه هماهنگی های لازم در خصوص حضور نوشاد و نیما عالمیان بهمراه جمیل لطف الله نسبی در کمپ تیم ملی سوئد انجام شد تا این دو ملی پوشان تمرین مشترکی با ملی پوشان سوئد و روسیه داشته باشند. همچنین در خصوص همکاری های دوجانبه برای برپایی اردوهای تمرینی مشترک در رده های سنی، حضور مربیان سوئدی در ایران و اعزام مربیان ایرانی به سوئد و شرکت بازیکنان ایران در لیگ های سوئد بحث و صحبت های اولیه انجام شد و مقرر شد تفاهم نامه ای در این خصوص بین دو کشور امضا شود.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد: نمایندگان کشورمان روزهای ۷ الی ۱۷ تیرماه برای آمادگی هر چه بیشتر حضور در رقابت های المپیک توکیو به دو اردوی تمرینی مشترک به کشورهای مجارستان و سوئد اعزام می‌شوند.

6641