مدیررسانه ای تیم ملی: طارمی اگر نقدی دارد نظرش را گفته است/ ۴ هوادار تیم ملی نزدیک بازیکنان شدند و مساله خاصی نبود!

مدیررسانه ای تیم ملی: طارمی اگر نقدی دارد نظرش را گفته است/ ۴ هوادار تیم ملی نزدیک بازیکنان شدند و مساله خاصی نبود!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر رسانه تیم ملی فوتبال کشورمان روی خط برنامه وقت اضافه رادیو ایران آمد و درخصوص شرایط تیم ملی در جزیره کیش توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش فوتبالی، محمودرضا رضایی، مدیر رسانه تیم ملی در خصوص وضعیت بازیکنان تیم ملی در کیش اظهار داشت: دمای هوا 34 درجه است و روحیه تیم عالی است. با هواپیمای اختصاصی آمدیم و بچه ها دو جلسه تمرین خیلی خوب را پشت سر گذاشتند و خدا را شکر همه چیز خوب است.

او درباره مصاحبه مهدی طارمی مبنی بر وجود برخی مشکلات در کیش و عدم برنامه ریزی صحیح فدراسیون تصریح کرد: هر کسی اجازه دارد نظرش را در رسانه ها ابراز کند. ما روز گذشته جلسه ای با مدیر شبکه سه سیما داشتیم و قرار شد رسانه ملی تمام قد در خدمت تیم ملی فوتبال باشد و همه چیز در جهت حمایت از تیم ملی باشد. آقای طارمی هم نظرشان را مطرح کردند و نگرانی های داشتند که به جا و درست است، بالاخره 4 تا هوادار هم ممکن است به بازیکنان نزدیک شوند که مساله خاصی نیست و با درایت مسئولین همه چیز تحت کنترل است.

رضایی درباره وضعیت چمن ورزشگاه در کیش گفت: کیفیت چمن بسیار خوب است و مشکلی ندارد. هیات فوتبال کیش سه ماه زحمت کشیدند تا زمین را آماده کنند. البته چمن اندکی بلند بود که کادرفنی اعتقاد داشت مشکلی ندارد و نیازی به کوتاه کردن نیست.

وی افزود: تیم ملی در حال حاضر بازیکن مصدوم ندارد و همه سرحال و قبراق هستند. قرار است 10 خرداد عازم بحرین شویم. نمایندگان ما از فدراسیون زودتر به بحرین می روند و امکانات تمرینی را در آن جا مهیا خواهند کرد.

رضایی درخصوص نحوه تمرین بازیکنان تیم ملی توضیح داد: بچه ها مطابق تایمی که کادرفنی درخواست کردند تمرین می‌کنند به گونه ای که مشابه با زمان بازی باشد. همه چیز به طور علمی و مطابق استانداردها پیش می‌رود و حتی ضربان قلب بچه ها را اندازه می‌گیرند و تمام تست های مورد نیاز انجام می‌شود تا همگی انشالله در شرایط آرمانی آمادگی جسمانی راهی بحرین شوند.

او درباره ماجرای کره شمالی و مشکلی که برای تیم ملی به وجود آمد توضیح داد: ما تمرکزمان فقط و فقط بر روی بازی اول با هنگ کنگ است و به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنیم. ما و بازیکنان تیم ملی تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا انشالله در تمام بازی ها پیروز شویم و مردم ایران را خوشحال کنیم.

7474