عکس بامزه‌ای که هالند در کنار "دوست کوچکش" منتشر کرد!

عکس بامزه‌ای که هالند در کنار "دوست کوچکش" منتشر کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند، ستاره نروژی حال حاضر دورتموند به تازگی تصویری از خودش را در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است که در آن در کنار یک مجسمه سگ ایستاده است که این مجسمه شکل جالبی دارد و رنگ های متفاوتی روی آن قرار دارد. هالند هم با تیپی خاص و یک کلاه و عینک دودی در این تصویر حاضر است.

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند در توضیح این تصویر نوشته است:" جمعه آفتابی با دوست کوچکم" بدین ترتیب هالند این مجسمه سگ را "دوست کوچکش" خوانده است.

با پایان فصل 2020/21، تعطیلات ارلینگ هالند آغاز شده است و او در حال ریکاوری است. به نظر می رسد که هالند تابستان شلوغ و پر پیشنهادی را در پیش داشته باشد چرا که بسیاری او را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان حال و آینده جهان قبول دارند و بر این اعتقادند که هالند قرار است بهترین بازیکن جهان در آینده ای نه چندان دور شود.

از بارسلونا و منچسترسیتی به عنوان دو مشتری او نام برده شده است و با توجه به هزینه گزافی که خرید این بازیکن دارد و بحران مالی موجود در بارسلونا، منچسترسیتی گزینه محتمل تری است هر چند که یک احتمال دیگر هم که وجود دارد این است که هالند در دورتموند بماند و در تابستان 2022 تصمیم به جدایی بگیرد که در آن صورت رئال مادرید هم یک مشتری بالقوه خواهد بود چرا که در تابستان پیش رو رئال مادرید به دنبال امباپه است و به سراغ هالند نمی رود و هالند هدف بعدی رئال مادرید برای تابستان 2022 است.

1470