عکسی بامزه از دوران کودکی مهاجم فرانسوی بارسلونا

عکسی بامزه از دوران کودکی مهاجم فرانسوی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - آنتوان گریزمن، مهاجم فرانسوی بارسلونا در حال حاضر 30 ساله است. او بازیکنی بوده که فوتبال را از همان دوران کودکی شروع کرده و در یک آکادمی فوتبال در فرانسه استارت دوران حرفه ای خود را زده است. او پس از آن راهی رئال سوسیداد شد و در آکادمی رئال سوسیداد مشغول ادامه رشد و پیشرفت فوتبالی خود شد. گریزمن از سال 2005 تا سال 2014 در رئال سوسیداد بود و پس از آن به اتلتیکو مادرید پیوست و در نهایت در سال 2019 راهی بارسلونا شد.

به گزارش فوتبالی، اکنون گمانه زنی های زیادی وجود دارد که گفته می شود گریزمن در تابستان از بارسلونا جدا خواهد شد و قرار است که راهی تیم دیگری شود و به نوعی دوران حضورش در بارسلونا خاتمه یافته است. این بازیکن در فصل گذشته و در بازی های حساس تبدیل به مهاجم ثابت بارسلونا شده بود اما انتقادات زیادی هم به سوی او روانه شد.

این عکس مربوط به دوران کودکی گریزمن در فرانسه است و مربوط به زمانی است که هنوز به اسپانیا مهاجرت نکرده بود. چرا که همانطور که گفته شد این بازیکن در سال 2005 از فرانسه به اسپانیا مهاجرت می کند و در آکادمی باشگاه رئال سوسیداد مشغول به فعالیت می شود.

1470