لیگ یک/ مس به صدر برنگشت

لیگ یک/ مس به صدر برنگشت

پایگاه خبری فوتبالی- مس کرمان برای پنجمین هفته ی متوالی از رسیدن به کسب سه امتیاز باز ماند و همین بهانه ای شد برای اولین بار در هفته های اخیر صدر جدول را از دست بدهد. 

به گزارش فوتبالی، مس کرمان به دلیل اختلافی که در گذشته ایجاد کرده بود در چهار هفته ی گذشته با وجود اینکه پیروز نشد در صدر جدول باقی ماند و امروز هم می توانست با شکست پارس جنوبی در جم 46 امتیازی شود و با دو امتیاز اختلاف نسبت به تیم بادران صدر جدول را دوباره در اختیار بگیرد اما شکست خورد تا به رده ی سوم جدول سقوط کند! 

 در نیمه ی نخست تیم مس کرمان برای جبران امتیازاتی که در 4 بازی پیشین از دست داده بود بازی را تهاجمی شروع کرد و عطش زیادی برای رسیدن به گل داشت و موقعیت هایی را هم به دست آورد اما پارسی ها به خوبی بازی را مدیریت کردند. در دقیقه ی 30 پارس جنوبی صاحب ضربه ی پنالتی شد که این ضربه توسط علی فاتح تبدیل به گل شد. مسی ها به تصمیم داور معترض بودند و می گفتند مدافع آنها توپ را زده است و نه بازیکن حریف را. در ادامه به دلیل گرمی هوا در جم داور به بازیکنان دو تیم استراحت کوتاهی داد و در نهایت نیمه ی نخست با وجود تلاش بازیکنان مس برای جبران گل خورده و موقعیت ایجاد شده یک بر صفر به سود پارس جنوبی خاتمه یافت. 

رضا مهاجری برای این بازی تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود. از جمله ی اینها نیمکت نشینی پیمان میری بود که در دقیقه ی 50 بازی همراه با سلمان بحرانی وارد میدان شد. پارس جنوبی که به گل رسیده بود سعی در اداره بازی و استفاده از ضد حملات را داشت و به خوبی می دانست با همان گل علی فاتح می تواند به سه امتیاز بازی دست یابد. ضربه ی سر بابا محمدی می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه ی تیم پارس جنوبی به بیرون رفت. 

 در نیمه ی دوم و در دقیقه ی 75 بازی هم داور به بازیکنان دو تیم استراحت داد تا آبی بنوشند و نفسی تازه کنند. تعویض های رضا مهاجری سعی در تهاجمی تر کردن تیم مس داشت. پارس جنوبی در 15 دقیقه ی پایانی بازی را به خوبی اداره کرد و در نهایت به 3 امتیاز شیرین دست یافت. پارس جنوبی با این سه امتیاز 39 امتیازی شد و به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر برگشت. پارس جنوبی در حالی شانس صعود پیدا کرده است که در ماه  های اخیر با مشکلات متعدد مالی همراه بوده است. تیم مس کرمان در 5 هفته ی اخیر در برابر تیم های نود ارومیه و چوکای تالش به نتیجه ی مساوی دست یافت و در برابر تیم های خوشه طلایی – قشقایی و پارس جنوبی جم شکست خورد. 

 نکته ی جالب اینکه داور برای این بازی هم 6 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد اما تلاش های تیم مس برای جبران گل خورده با وجود موقعیت هایی که به دست آورد به جایی نرسید.

۴۱۵۴