صحبت‌های مهم لاپورتا؛ از آینده کومان تا حمله به یوفا و تمدید قرارداد مسی

صحبت‌های مهم لاپورتا؛ از آینده کومان تا حمله به یوفا و تمدید قرارداد مسی

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا مدیر باشگاه بارسلونا در مورد آخرین شرایط این تیم صحبت هایی انجام داد و در مورد مسائل مختلف نظیر سوپرلیگ، آینده مسی، آینده کومان و ... صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، گزیده ای از صحبت های لاپورتا را با هم مرور می کنیم:

سوپرلیگ:"زمانی که به تیم ملحق شدم، این پروژه پیش رفته بود. فکر می کردیم که بهتر است این حق را نگه داریم که هواداران تصمیم نهایی را بگیریم. می خواهیم فوتبال انعطاف پذیر تر باشند و باشگاه ها اذیت نشوند. باید درها را به روی صحبت کردن باز کنیم."

کومان:"قرارداد دارد و به او احترام می گذاریم. سعی می کنیم که اتفاقات طول فصل را بررسی کنیم. باید با او صحبت کنیم تا بدانیم که چه بارسایی را با هم مورد نظر داریم و چه چیزی را می توانیم پیش رو داشته باشیم. رابطه ای بسیار شفاف را داریم.  در مورد این که چه برنامه هایی برای آینده داریم با هم صحبت می کنیم. می خواهیم خریدهای مهمی داشته باشیم و کومان هم شخصیت خود را دارد. رابطه خیلی خوبی داریم."

گواردیولا رویای توست؟:" اول از همه می گویم که دوست دارم شنبه قهرمان اروپا شود. این بی نظیر خواهد بود. برای صحبت در مورد رویاهایم این جا نیستم چرا که فعلا وقت خواب نیست!"

ژاوی:" به احترام کومان باید منتظر بمانیم. با او صحبت کردیم و فعلا چیزی غیرممکن نیست. همیشه نامهایی مطرح می شود و باید ببینیم چه می شود. دوست دارم ژاوبی مربی بزرگی شود. موضوع مشکلی است چرا که یک دوست است. اما نمی توان گفت که راهکاری که در سال 2003 یا 2008 نتیجه داده حالا هم جواب می دهد."

پیشنهاد برای تمدید مسی:" در سطح توان بارسا پیشنهاد دادیم. قطعا لیاقتش بیشتر است و می تواند پیشنهادی بهتر از این هم داشته باشد اما انگیزه اش برای بزرگ تر کردن بارسا خوشایند است. او انگیزه بالایی برای ماندن دارد و خوشبین هستیم. مسی در این زمینه از خیلی چیزها خواهد گذشت. در زمانی که مسی فکس را ارسال کرد، مدیر دیگری در این جا بود و حالا من هستم. مسی می خواهد که بارسا افکار بزرگی داشته باشد."

دفاع نکردن رئیس لالیگا از رئال و بارسا در مقابل محرومیت یوفا:"رابطه من و تباس در محافل خصوصی خوب است اما در مقابل رسانه ها پرهیاهو می شود. از برخی صحبت هایش شگفت زده می شوم. همیشه اختلافاتی وجود دارد اما اراده ما این است که به تفاهم برسیم."

مکالمه با چفرین و یوفا:"برنامه ای برای عذرخواهی یا پرداخت جریمه نداریم. اگر بخواهند ما را محروم کنند به دادگاه عالی ورزش شکایت می کنیم و درخواست لغوش را می دهیم. آنهایی که سوپرلیگ را ترک کردند تحت فشار بودند. یک سازمان در این زمینه مشغول به کار است. با برخی باشگاه هایی که از ابتدا در سوپرلیگ بودند در تماس هستیم."

بارسا چه زمانی دوباره ستاره خواهد خرید؟" وقتی مشکلات مالی ما حل شود. سرمایه گذاران بزرگی پشت ما هستند. تا حداکثر دو سال دیگر شرایط عادی خواهد شد."

4125