گفتگوی هافبک منچستریونایتد با رئیس جمهور سابق آمریکا از طریق «زوم»

گفتگوی هافبک منچستریونایتد با رئیس جمهور سابق آمریکا از طریق «زوم»

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس رشفورد مهاجم منچستریونایتد ویدیویی از مکالمه اش با باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا منتشر کرد و در مورد قدرت جوان ها برای ایجاد تغییر در جامعه  با وی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم منچستریونایتد و چهل و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا از طریق نرم افزار «زوم» با همدیگر گفتگو کردند. آنها در مورد اهمیت حمایت از جامعه محلی و تاثیر مثبت مطالعه و کتاب اخیر اوباما به نام "یک سرزمین مستعد" با هم صحبت هایی داشتند و در مورد برخی از تجربیات شخصی خود نظیر بزرگ شدن توسط مادران مجرد صحبت کردند.

مهاجم منچستریونایتد که در اردوی تیم ملی انگلیس در یورو حضور دارد، در مورد این گفتگو بیان کرد:" غیرواقعی به نظر می رسد، نه؟ در آشپزخانه منزلم در منچستر نشسته ام و با رئیس جمهور اوباما صحبت می کنم. اما او خیلی سریع باعث شد تا احساس راحتی داشته باشم. همین چند وقت پیش بود که گفتم چقدر خوب است که تجربیات کودکی خود را به اشتراک بگذاریم چرا که این مسائل و مشکلات کودکی باعث شد تا شخصیت کنونی را به دست بیاوریم. از تمامی لحظات این مکالمه لذت بردم. وقتی رئیس جمهور اوباما صحبت می کند، تمام کاری که می توانی انجام بدهی، گوش دادن است."

اوباما در این گفتگو می گوید:" با جوان های زیادی مثل مارکوس ملاقات کردم. آنها نسبت به زمان 23 سالگی من خیلی جلوتر هستند. آنها تغییرات را آغاز کرده اند و نیروهای مثبت را به جامعه منتقل می کنند."

رشفورد 23 ساله پرچمداری کمپینی را برای رساندن غذا به کودکان نیازمند در بریتانیا به عهده دارد که با کمک دولت بریتانیا به 1.7 میلیون کودک آسیب پذیر کمک کرده است.

4125