سرقت ساعت ستاره قرضی منچستریونایتد در رختکن

سرقت ساعت ستاره قرضی منچستریونایتد در رختکن

پایگاه خبری فوتبالی - لینگارد ستاره وستهام بعد از سرقت ساعتش در رختکن این تیم انگلیسی در حین یکی از بازیها تصمیم گرفت که با پلیس تماس بگیرد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که این هافبک 28 ساله در روز نهم می در مقابل اورتون بازی می کرد، ساعتش از رختکن به سرقت رفت. نیروهای پلیس و باشگاه وستهام نمی دانند که سارق چگونه در جریان بازی وارد رختکنی شده که به شدت تحت مراقبت ماموران امنیتی بوده است. بازیکنان و کادر فنی در ابتدا رختکن را گشتند و بعد از این که چیزی پیدا نشد، این ستاره با پلیس تماس گرفت. در حقیقت فقط بازیکنان و ماموران امنیتی حق ورود به رختکن را در ورزشگاه لندن دارند و رختکن توسط دوربین های امنیتی مورد بررسی قرار می گیرد.

لینگارد که قرضی از رم به وستهام رفته است، کلکسیونی از ساعت های گران قیمت را در اختیار دارد که یکی از ساعت های وی توسط ریچارد میل، ساعت ساز سرشناس  سوئیسی ساخته شده است.

ماموران امنیتی باشگاه وستهام فکر می کردند که لینگارد مرتکب اشتباه شده و ساعتش را جایی دیگر گم کرده چرا که هرگز نشده که کسی از درون رختکن چیزی را برباید. در حقیقت این ستاره علاقه زیادی به این ساعت داشته چرا که به گفته خودش این ساعت را به او هدیه داده اند.

تلاش های پلیس و ماموران امنیتی باشگاه وستهام و ورزشگاه لندن در یک ماه اخیر برای پیدا کردن سارق نتیجه ای در بر نداشته است. 

4125