واکنش کلوپ به اولین خرید لیورپول برای فصل 22-2021

واکنش کلوپ به اولین خرید لیورپول برای فصل 22-2021

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول برای خرید ابراهیما کوناته مدافع میانی فرانسوی از لایپزیش به توافق رسید.

به گزارش فوتبالی، این مدافع 22 ساله از روز اول ژولای به لیورپول ملحق خواهد شد و تست پزشکی را هم با موفقیت پشت سر گذاشته است. کوناته به وبسایت لیورپول گفت :" حقیقتا خوشحالم که به باشگاه بزرگی نظیر لیورپول ملحق شدم. حقیقتا این یک لحظه هیجان انگیز برای من وخانواده ام است و به جلو نگاه می کنم تا با هم تیمی هایم و کادر فنی ملاقات کنم و دوره جدیدی را آغاز کنم. در حال حاضر تمرکز من روی یوروی زیر 21 سال با فرانسه است اما بعد از این تورنمنت می دانم که به یکی از بهترین باشگاه ها دنیا ملحق می شوم و این به من حس بزرگی می دهد. در این سالها سخت کار کردم تا به این مرحله برسم اما دوست دارم که از لایپزیش و از هم تیمی هایم، کادر فنی و هواداران تشکر کنم. حمایت شما به من کمک کرد تا در دوران حضورم در آن جا پیشرفت کنم و نه تنها به بازیکن بهتری تبدیل شوم بلکه انسان بهتری باشم و همیشه از این بابت متشکر هستم."

کوناته پس از چهار فصل حضور در لایپزیش و ثبت 95 بازی و چهار گل به لایپزیش برمی گردد. او هشت حضور در لیگ قهرمانان اروپا با باشگاه آلمانی داشته است. 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول هم در مورد انتخاب کوناته صحبت کرد :" پس از مشکلات و مصدومیت هایی که در خط دفاعی در فصل گذشته داشتیم، تردیدی نیست که نیاز به تقویت داشتیم. با خرید ابراهیما صاحب بازیکنی می شویم که کیفیت ما را بالا خواهد برود. توان بدنی بی نظیری دارد، سریع و قدرتمند است و در حرکات هوایی بسیار غالب است.  او پس از بیش از 90 حضور در لایپزیش در بوندسلیگا و فوتبال اروپا به ما ملحق می شود و مطمئن هستم که اگر دچار مصدومیت نمی شد این آمار بیشتر می شد اما این نشان می دهد که تجربه کافی را برای کمک به ما در دو تورنمنت بزرگ دارد. او در بازیهای پرفشار در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته است."

4125