سرمربی بارسلونا به علت حمله عصبی به بیمارستان رفت

سرمربی بارسلونا به علت حمله عصبی به بیمارستان رفت

پایگاه خبری فوتبالی - فاکس اسپورت گزارش داده است که رونالد کومان سرمربی بارسلونا چهارشنبه گذشته به علت حمله عصبی به بیمارستان منتقل شده است.

به گزارش فوتبالی، خوان لاپورتا مدیر بارسلونا تائید کرده است که کومان به بیمارستان رفته اما اعلام نکرده بود که علتش چه بوده است. البته مشکل کومان حاد نبوده اما تنها یک روز بعد از مکالمه کومان و لاپورتا در مورد آینده مربی هلندی این اتفاق رخ داده است.

فاکس اسپورت گزارش داده است که کومان چهارشنبه به بیمارستانی در بارسلونا مراجعه کرده است. مربی هلندی سه شنبه شب با لاپورتا جلسه گذاشت. پزشکان به این نتیجه رسیدند که کومان دچار حمله عصبی شده اما کمی بعد حال وی بهتر شده است.

لاپورتا در مورد آینده کومان گفته بود:" رونالد قرارداد دارد و به همین خاطر عجله ای برای تصمیم گیری وجود ندارد. با آرامش با او صحبت می کنیم. مشکلی برایش ایجاد شد که به بیمارستان رفت و هر روز مورد معاینه قرار می گیرد. کمی نگران شدیم به خصوص که یک سال پیش دچار حمله قلبی شده بود. هفته آینده دوباره با رونالد جلسه می گذاریم و در مورد مسائل مختلف صحبت می کنیم.سعی می کنیم فصل را بررسی کنیم.  او با ما قرارداد دارد و رابطه خیلی شفاف و مستقیمی با همدیگر داریم."

4125