مهاجم سابق لیورپول با اسباب‌بازی‌های فرزندانش بازی می‌کند!

مهاجم سابق لیورپول با اسباب‌بازی‌های فرزندانش بازی می‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی - فرناندو تورس در روزهای اخیر به یکی از خبرسازترین چهره های شبکه های اجتماعی تبدیل شد چرا که اعلام کرد که می خواهد به بازی کردن برگردد و ویدیویی هم از خودش منتشر کرد که یک پیراهن فوتبال با شماره محبوبش 9 را به تن کرده بود.

به گزارش فوتبالی، میلیون ها هوادار تورس در سرتاسر دنیا باید تا روز جمعه منتظر می ماندند تا بفهمند که تورس قرار است که چه کار کند چرا که خیلی از آنها فکر می کردند که این بازیکن قرار است که به میادین فوتبال برگردد و با کفش فوتبال بازی کند.

فرناندو تورس حالا ویدیوی جدیدی منتشر کرده است و اعلام کرد که قرار است که در تبلیغات برای اسباب بازیها شرکت کند. در حقیقت ستاره سابق اتلتیکو و لیورپول تایید کرد که قرار است با شرکت Juguettos که در حوزه اسباب بازی فعالیت می کند، همکاری کند. تورس در این ویدیو پیراهن شماره 9 را به تن دارد و همان طور که قبلا هم گفت قرار است دوباره بازی کند اما این بار قرار است که با بچه هایش با اسباب بازیها بازی کند و قرار نیست که دوباره به میادین فوتبال برگردد.

فرناندو تورس در این ویدیوی تبلیغاتی می گوید:" حمایت و مهربانی شما چقدر امیدبخش است. امروز "روز بین المللی بازی" است و دوست دارم که همان کاری را دوباره انجام بدهم که هر کودکی دوست دارد: بازی کردن. من به همراه خانواده و دوستانم بازی می کنم. هرگز از بازی کردن دست برندارید. ممنون از Juguettos."

بدین ترتیب هواداران تورس که فکر می کردند قرار است او را در زمین فوتبال ببینند حسابی ناامید شدند چرا که نمی توانند به هدفشان برسند.

4125