شکوری: هر هفته پیگیر دریافت پاداش آسیایی هستیم/خواهان اجرای عدالتیم

شکوری: هر هفته پیگیر دریافت پاداش آسیایی هستیم/خواهان اجرای عدالتیم

پایگاه خبری فوتبالی-  معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: از زمان برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ تا امروز، هر هفته پیگیر موضوع بودیم چون این پاداش، حق باشگاه است و باید هر چه زودتر به حساب پرسپولیس واریز شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، ابراهیم شکوری در خصوص اتفاقات سفر پرسپولیس به اصفهان و پیگیری این موضوع از طرف باشگاه، اظهار داشت: اتفاقات تلخی در اصفهان برای پرسپولیس رخ داد. اتفاقاتی که نظیرش را در دنیا هم کمتر می بینید. واقعا شانس آوردیم که این اتفاق منجر به آسیب بازیکنان و اعضای تیممان نشد وگرنه نمی دانستیم چه کسی باید جوابگو باشد. این خشمی که به وجود آمده، باید کنترل شود. ما همواره این موضوع را عنوان کرده ایم که به قانون احترام می گذاریم و نمی خواهیم مسائل اینچنینی را در جایی غیر از دایره قانون پیگیری کنیم. باشگاه پرسپولیس، خود را باشگاهی اخلاق‌مدار می داند و هرگز به دنبال تلافی نمی رود.

عوامل حمله به پرسپولیس دستگیر شدند
وی افزود: طبق اطلاعی که داشتیم، دو نفر از عوامل پرتاب نارنجک به سمت اتوبوس پرسپولیس دستگیر شده اند و منتظر جواب نهایی در این مورد هستیم. از آنجا که بحث تهدید جان اعضای تیم ما مطرح بود، این پرونده را تا رسیدن به یک نتیجه قاطعانه علیه افرادی که امنیت فوتبالی ها رابه خطر می اندازند، ادامه می دهیم.

قصد داریم بهترین پیشنهادها را به بازیکنانمان بدهیم
سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد تمدید قرارداد بازیکنان بیان کرد: در ماه های گذشته در این مورد صحبت کردیم و گفتیم به بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده، به صورت مکتوب اعلام کردیم که به دفتر باشگاه بیایند تا مذاکرات را به شکل جدی دنبال کنیم. همچنین پیگیری حضوری، تلفنی و حتی ارسال پیام از طریق پیام رسان ها هم داشتیم. بازیکنان ما، عاشق پیراهن پرسپولیس هستند و این عشق و علاقه را در زمین بازی ثابت کرده اند. به همین دو، سه بازی گذشته مان که نگاه کنید، این موضوع را درک می کنید که کسب برد در این شرایط مقابل تیم های مدعی و تیم های در خطر سقوط بسیار سخت است. با همین تعصبی که به پیراهن پرسپولیس وجود دارد، مذاکرات را با بازیکنان ادامه می دهیم تا ببینیم چه نتیجه ای حاصل می شود. قصد داریم بهترین پیشنهاد را بدهیم و مذاکرات مثبتی با بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده، داشته باشیم. برای ما، حفظ تیم کنونی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این مدت نیز، نمی خواستیم تمرکز بازیکنان بهم بریزد.

شکوری در مورد حضور «کریم باقری» و پنج بازیکن پرسپولیس در تیم ملی گفت: خدا را شکر می کنیم که به خاطر درخشش پرسپولیس، بیشترین بازیکن از تیم ما به تیم ملی دعوت شده که این موضوع می تواند برای همه پرسپولیسی ها، یک موضوع امیدبخش و خوشحال کننده باشد. فکر می کنم تا همین جا هم، باشگاه پرسپولیس توانسته دین خود را به فوتبال ملی ادا کند. در تمام طول تاریخ مشخص است که باشگاه پرسپولیس همواره در خدمت تیم ملی بوده و این بار هم، انشالله با حضور ستاره هایی مثل وحید امیری، مهدی ترابی، حسین کنعانی زادگان، کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی، تیم ملی بتواند جواز حضور در جام جهانی را کسب کند.

گل‌محمدی انتخاب را بر عهده کریم باقری گذاشت
 معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در مورد کریم باقری هم باید بگویم همکاری خوب و شفافی بین فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس و کادرفنی تیم به وجود آمد تا باقری در کنار تیم ملی باشد. در ابتدا ازسوی فدراسیون، این پیشنهاد مطرح شد و ما موضوع را با کادرفنی در میان گذاشتیم. وقتی متوجه شدیم یحیی گل محمدی، انتخاب را برعهده باقری گذاشته و مخالفتی با این موضوع ندارد، با آقاکریم هم صحبت کردیم و در نهایت، به خاطر کمک به تیم ملی، پذیرفتیم که باقری به اردوی تیم ملی اضافه شود. او یکی از بهترین و سرشناس ترین چهره های فوتبال کشورمان است و انشاالله بتواند با استفاده از تجربیات خود به تیم ملی کمک کند. این همراهی او با تیم ملی کوتاه مدت و تنها برای چهار بازی حساس ایران است. بعد از آن، آقاکریم به تمرینات و بازی های ما بازمی گردد و در کنار پرسپولیس خواهد بود و امیدواریم این همکاری ها در راستای توسعه فوتبال ملی باشد و همه مسئولین نیز به فوتبال، به صورت ملی توجه داشته باشند.

خبر دریافت پاداش‌های آسیایی صحت ندارد
او درباره دریافت پاداش آسیایی و اقدامات جدید باشگاه پرسپولیس در این خصوص اظهار داشت: این موضوع همچنان در دست بررسی است ولی با توجه به مسائلی که همه مردم می دانند، هنوز به خواسته اصلی مان نرسیده ایم. نامه نگاری و تماس ها ادامه دارد و به محض ایجاد گشایش، باید بتوانیم راهی برای دریافت پاداش آسیایی که رقم بسیار خوب و قابل توجهی هم هست، پیدا کنیم. از زمان برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ تا امروز، هر هفته پیگیر موضوع بودیم چون این پاداش، حق باشگاه است و باید هر چه زودتر به حساب پرسپولیس واریز شود و البته صحبتهایی که بعضی از دوستان توانسته اند این پاداش ها را وصول کنند، صحت ندارد و تنها در حد پرداخت هزینه هایی همچون پرداخت هتل است که ما نیز از مدتها قبل همین مسیر را طی کرده ایم.

شکوری در مورد قطعی کردن قرارداد «شهریار مغانلو» در پایان فصل تصریح کرد: در این مورد هم، در بخش های قبلی صحبت کردم و امیدوارم که بهترین اتفاق رخ بدهد. من دوست ندارم در مورد یک بازیکن حرف بزنم چرا که ما تیم را مدنظر داریم و تا زمانی که مجبور نشویم، درمورد یک بازیکن حرف نمی زنیم. انشالله بتوانیم همه اعضای تیم را با خواسته کادرفنی حفظ کنیم و یک پرسپولیس پرقدرت را برای فصل آینده و همچنین ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ بسازیم. 

از مسئولان فوتبال می‌خواهیم عدالت اجرا شود
وی در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون با پرسپولیس در تضاد بوده و تصمیمات علیه این تیم است، بیان داشت: ما دنبال این موضوعات حاشیه ساز نیستیم و اعتقاد داریم فدراسیون به عنوان متولی فوتبال در کشور باید دید ملی و یکسان داشته باشد و امیدواریم همین دیدگاه وجود داشته باشد .از مسئولین فوتبال هم می خواهیم عدالت را در همه زمینه ها اجرا کنند. ما همواره درکنار فدراسیون بوده ایم و باشگاه پرسپولیس توانسته حسن نیت خود را به اثبات برساند. انتظار زیادی هم نداریم غیر از اینکه با ما نیز، مانند همه باشگاه ها رفتار شود.

4731