مدافع منچسترسیتی: بی صبرانه منتظر فینال لیگ قهرمانان هستیم

مدافع منچسترسیتی: بی صبرانه منتظر فینال لیگ قهرمانان هستیم

پایگاه خبری فوتبالی - روبن دیاس مدافع پرتغالی منچسترسیتی مدعی است که او و هم تیمی‌هایش آماده رویارویی با چلسی در فینال لیگ قهرمانان اروپا هستند. 

به گزارش فوتبالی، روز شنبه هشتم خرداد ماه، دو تیم چلسی و منچسترسیتی از ساعت 23:30 در ورزشگاه دراگائو پرتغال، از مرحله فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم دیگر می‌روند. یکی از بازیکنانی که نقش اساسی در اولین صعود سیتیزن‌ها به فینال چمپیونزلیگ را ایفا کرد، روبن دیاس است. او در تابستان سال گذشته با مبلغ 62 میلیون یورو از بنفیکا به اتحاد آمد و موفق شد در اولین فصل حضورش در این باشگاه، به قهرمان لیگ برتر و جام اتحادیه برسد و حالا حتی شانس کسب سه گانه هم دارد. 

به نقل از سایت گل، روبن دیاس درباره فینال گفت: "نمی‌توانیم آماده‌تر از این باشیم. البته ما همه بابت اتفاقاتی که در این فصل برای ما اتفاق افتاد، خوشحالیم اما می‌دانیم که لیگ قهرمانان چه تورنمنت مهمی است. خواسته قلبی ما، قهرمانی در این تورنمنت است. هر بازیکنی آرزوی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد و فکر می‌کنم بزرگ‌ترین تورنمنت است. تمام کردن فصل با قهرمانی در لیگ قهرمانان، رویایی است. ما برای رسیدن به این جایگاه خیلی تلاش کردیم و همیشه یک حرف زده‌ایم و آن هم قهرمانی در لیگ قهرمانان است."

4416