کانته: تقابل با محرز در فینال؟ استثنایی است

کانته: تقابل با محرز در فینال؟ استثنایی است

پایگاه خبری فوتبالی - انگولو کانته ستاره فرانسوی چلسی از رویارویی با ریاض محرز وینگر منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا بسیار خرسند است. 

به گزارش فوتبالی، روز شنبه هشتم خرداد ماه از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه دراگائو، دو تیم منچسترسیتی و چلسی فینال لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد. یکی از نکات جالب توجه این دیدار، تقابل انگولو کانته و ریاض محرز، دو ستاره سابق لسترسیتی است. این دو در سال 2016 موفق شدند در لباس لسترسیتی، قهرمانی لیگ برتر انگلستان را جشن بگیرند. 

به نقل از سایت گل، کانته می‌گوید که هنوز با هم تیمی سابقش در ارتباط است. او به سایت یوفا گفت: "ما درباره فینال حرف زدیم و باید بگویم که حس بی نظیری در این رابطه داریم. زحمات زیادی کشیدیم و تلاش بسیاری کردیم تا از لیگ 2 فرانسه به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسیم. پس بازی کردن در چنین دیداری فوق العاده است. هر دو خواستار برنده شدن هستیم، پس هیچ رابطه دوستانه‌ای در زمین نداریم. امیدوارم بتوانیم با این موضوع کنار بیاییم."

کانته پس از فصل درخشانش در لستر، با 38 میلیون یورو راهی چلسی شد و موفق به فتح دوباره لیگ برتر و همچنین قهرمانی در لیگ اروپا برسد. محرز نیز در سال 2018 با 60 میلیون پوند به منچسترسیتی پیوست و هفت جام در این باشگاه فتح کرد.

4416