رشفورد: منچستریونایتد توانایی رقابت کردن در بالاترین سطح را دارد

رشفورد: منچستریونایتد توانایی رقابت کردن در بالاترین سطح را دارد

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس رشفورد ستاره انگلیسی منچستریونایتد از انتقادات رسانه‌ها و هواداران از این باشگاه خسته شده و معتقد است که شیاطین سرخ در مسیر درستی قرار دارد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از چهارچوب مرحله فینال لیگ اروپا، دو تیم ویارئال و منچستریونایتد در گدانسک لهستان به مصاف هم رفتند که پس از تساوی 1-1 در پایان وقت‌های قانونی و اضافه، این ویارئال بود که توانست در ضربات پنالتی به پیروزی برسد. در ضربات پنالتی، تنها داوید دخیا بود که پنالتی یازدهم منچستریونایتد را تبدیل به گل نکرد تا سولشر همچنان در حسرت کسب یک جام باقی بماند. 

به نقل از سایت گل، رشفورد پس از پایان بازی به بی تی اسپورت گفت: "مردم خیلی چیزها بابت سقوط و رفتن منچستریونایتد به بحران می‌گویند، اما از نظر من این باشگاه هنوز استعداد، بازیکنان با کیفیت، عطش برای قهرمانی و خیلی چیزهای دیگر را برای رقابت کردن در بالاترین سطح را دارد. ما فقط باید خودمان را به جهان ثابت کردیم و باید نشان دهیم که چرا می‌توانیم در تورنمنت‌های بزرگ بازی کنیم و برای همین باید در چنین فینال‌هایی به پیروزی برسیم."

رشفورد در ادامه افزود: "نمی‌خواهم صحبت‌هایی از قبیل 'آن‌ها خیلی نزدیک به قهرمانی بودند' را بشنوم، زیرا چنین چیزهایی، هیچ معنا و مفهومی ندارند. در فوتبال یک برنده و یک بازنده وجود دارد و امروز ما شکست خوردیم."

4416