روزنامه عربی: تیم ملی فوتبال ایران در منامه باید به آب و آتش بزند

روزنامه عربی: تیم ملی فوتبال ایران در منامه باید به آب و آتش بزند

پایگاه خبری فوتبالی- یک روزنامه عربی گزارشی درباره شرایط سخت تیم ملی فوتبال ایران برای صعود از مرحله مقدماتی جام جهانی قطر منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر در گروه C نزدیک می‌شویم. تیم ملی فوتبال کشورمان با دراگان اسکوچیچ باید برای رسیدن به مرحله بعدی این رقابت‌ها به مصاف عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج برود.

روزنامه بحرینی الایام در گزارشی  شرایط ملی پوشان ایران برای صعود از مرحله مقدماتی جام جهانی را بررسی کرد و نوشت: " تیم ملی فوتبال عراق با هدایت سرکاتو کاتانیچ در صدر جدول گروه C قرار دارد و تا به اینجا امتیازهای زیادی کسب کرده و شکست نخورده است. بحرین با ۹ امتیاز تعقیب کننده عراقی‌ها است که برای حفظ جایگاه خود باید بهتر عمل کند. ایران با باخت برابر بحرین و عراق در دیدار‌های مرحله اول، نتایجی ناامید کننده ای گرفت و حالا باید در منامه به آب و آتش بزند تا از این شرایط سخت فرار کند. تیم ملی فوتبال ایران ۵ بار در جام جهانی حضور داشته و می‌خواهد ششمین حضور خود در این رقابت ها را تجربه کند.

البته هنگ کنگ امیدوار است پس از کسب ۵ امتیاز، موقعیت خود در گروه را با افزایش امتیاز بهبود ببخشد. این در حالی است که تیم ملی کامبوج  فقط یک امتیاز دارد و عملا کار دشواری برای صعود خواهد داشت."

۴۱۵۴