اعتراف سولشر: تعویض دخیا به ذهنم خطور کرده بود

اعتراف سولشر: تعویض دخیا به ذهنم خطور کرده بود

پایگاه خبری فوتبالی – شب گذشته دخیا در ضربات پنالتی اصلا خوب ظاهر نشد و بسیاری هم با انتقاد از او گفتند او باید تعویض می‌شد زیرا پنالتی‌گیر نیست. اوله گونار سولشر، سرمربی شیاطین سرخ هم اشاره کرده تعویض دخیا به ذهنش خطور کرده است.

به گزارش فوتبالی، سولشر در گفت و گوی پس از بازی خود گفته: چرا در ۹۰ دقیقه تعویض نداشتیم؟ احساس کردیم بازیکنانی چون گرینوود، رشفورد یا برونو می‌توانند کاری انجام دهند. سخت بود تا تغییر انجام دهیم زیرا فرد به تازگی از مصدومیت آمده بود و نمی‌توانستیم فرصت خوب برای گلزنی بسازیم. به اندازه کافی در ۱۲۰ دقیقه تلاش نکردیم تا گل بزنیم. این مسئله ناامید کننده است. بازیکنانی با کیفیت داشتیم و بازی را با حضور گلزن‌ها و برنده‌ها آغاز کردیم و امیدوار بودیم دست بالا را داشته باشیم.

سولشر در ادامه افزود: تعویض دخیا؟ در ذهن‌ سناریوهای مختلفی را مرور کردم که آوردن هندرسون هم یکی از آن‌ها بود و به ذهنم خطور کرد اما به داوید اطمینان داشتیم و آماده بودیم. هر چیزی ممکن است در ضربات پنالتی رخ دهد. بنابراین تصمیم گرفتم با همان دروازه‌بانی که در بازی حضور داشت وارد پنالتی‌ها شویم. باید بگویم ضربات پنالتی کیفیت زیادی داشت اما بابت عدم برنده شدن در ۱۲۰ دقیقه ناامید هستیم.

1101