خبر خوب برای مسی؛ میزبان کوپا آمریکا تغییر کرد

خبر خوب برای مسی؛ میزبان کوپا آمریکا تغییر کرد

پایگاه خبری فوتبالی – شب گذشته رسما اعلام شد مسابقات کوپا آمریکا ۲۰۲۱ در آرژانتین برگزار می‌شود و دیگر کلمبیا میزبان نخواهد بود.

به گزارش فوتبالی، امسال سالی مهم برای بازیکنان قاره آمریکای جنوبی است. علاوه بر اینکه باید در بازی‌های مقدماتی جام جهانی شرکت کنند، مسابقات کوپا آمریکا هم در پیش است. پیشتر قرار بود کلمبیا میزبان این رقابت‌ها باشد و به طور مشترک با آرژانتینی میزبانی را پشت سر بگذارد اما به دلیل بحران‌های اجتماعی و اقتصادی این کشور از میزبانی کنار گذاشته شد.

در همین زمینه کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی گفته: دولت آرژانتینی پروتکل‌های سخت‌گیرانه‌ای برای برگزاری کوپا آمریکا ارائه کرده است. در ملاقاتی که در کوینتا د اولیویوس برگزار شد جوانب سازمانی و تدارکات و همه چیز درباره پروتکل‌های بهداشتی مورد ارزیابی قرار گرفت. مسئله برگزاری جام در آرژانتین به نحوی که بتوان آن را در این کشور سازماندهی کرد توسط رئيس جمهور آرژانتین آلبرتو فرناندز و آلخاندرو دومینگوئز (رئيس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی) در یک جلسه توافق شد.

قبل از اعلام این خبر شایعه شده بود همانگونه که ایالات متحده میزبان رقابت‌های کوپا آمریکا سنتاریو در سال ۲۰۱۶ بود ممکن است امسال هم کشور آمریکا میزبان رقابت‌ها باشد اما حالا با توجه به این بیانیه مشخص شده میزبان رقابت‌های کوپا آمریکای ۲۰۲۱ آرژانتین خواهد بود و این می‌تواند خبر خوبی برای مسی و هموطنانش باشد.

1101