کروس: زیدان رئال مادرید را ترک نخواهد کرد

کروس: زیدان رئال مادرید را ترک نخواهد کرد

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید مدعی است که زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی، قصد ترک سانتیاگو برنابئو را ندارد. 

به گزارش فوتبالی، لوس بلانکوس اصلا فصل خوبی را پشت سر نگذاشت. آن‌ها در لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ری به نتیجه خاصی نرسیدند تا بعد از سال 2009/10، اولین سال بدون جام خود را سپری کرده باشند. حال تمامی این نکات باعث شده تا آینده زیدان در این تیم، در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد و رسانه‌های اسپانیایی ادعا می‌کنند که این سرمربی فرانسوی در فصل آینده روی نیمکت کهکشانی‌ها نخواهد نشست. 

به نقل از مارکا، کروس در این باره گفت: "این صحبت رسانه‌ها درباره خروج زیدان، حتی به آلمان هم رسیده بود و باید بگویم که تمامی این اخبار، کذب هستند. من با زیزو رابطه صمیمانه‌ای دارم و بدون شک اگر چنین چیزی بود، او به من می‌گفت. من نمی‌توانم الان چیزی را تائید کنم و نمی‌دانم این داستان چگونه خاتمه می‌یابد. فقط می‌توانم بگویم که کار کردن با زیزو لذت بخش است."

کروس در ادامه افزود: "شک و تردیدهای زیادی در خصوص رئال مادرید فصل آینده وجود دارد، اما من ایمان دارم که ما در فصل آینده دوباره برای فتح همه عناوین خواهیم جنگید."

4416