عکس؛ دوچرخه سواری بازیکنان تیم ملی فرانسه در اردوی آماده سازی!

عکس؛ دوچرخه سواری بازیکنان تیم ملی فرانسه در اردوی آماده سازی!

پایگاه خبری فوتبالی - با پیوستن بازیکنان تیم ملی فرانسه به اردوی این تیم، تمرینات آماده سازی خروس ها به طور رسمی برای رقابت های یورو آماده شد و باید دید که این تیم در نهایت چه روندی را طی خواهد کرد و عملکردش به چه صورت خواهد بود. اما یکی از تمرینات جالبی که کادر فنی تیم ملی فرانسه ترتیب دیدند، دوچرخه سواری در فضای باز بود که بدین ترتیب آمادگی جسمانی بازیکنان را افزایش داده و استقامت بدن آن ها را افزایش می دهد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فرانسه در دور قبلی رقابت ها که میزبان هم بود، تا فینال پیش رفت اما در فینال مغلوب پرتغال شد و بدین ترتیب دستش از قهرمانی کوتاه ماند اما اکنون به دنبال قهرمانی و جبران ناکامی هاست. گروه فرانسه گروه دشواری است و پرتغال و آلمان هم در همین گروه قرار دارند و شاید مجارستان ساده ترین حریف فرانسه در این گروه باشد.

در هر صورت آبی پوشان فرانسه که قهرمان جام جهانی 2018 هم هستند اکنون کار دشواری برای قهرمانی در یورو دارند و به همین علت تمرین های خود را به طور فشرده آغاز کرده اند و دوچرخه سواری هم یکی از تمریناتی است که این تیم در پیش گرفته است تا بازیکنان از نظر بدنی در طول رقابت ها دچار افت نشوند.

1470