بوکس قهرمانی آسیا| کار بزرگ قشلاقی با شکست قهرمان جهان/ برتری موسوی مقابل نماینده تاجیکستان

بوکس قهرمانی آسیا| کار بزرگ قشلاقی با شکست قهرمان جهان/ برتری موسوی مقابل نماینده تاجیکستان

پایگاه خبری فوتبالی- دو بوکسور دیگر کشورمان با برتری در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات بوکس قهرمانی آسیا، ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، سومین روز از مسابقات بوکس قهرمانی آسیا از عصر امروز (چهارشنبه - 5 خردادماه) در دبی امارات در حال برگزاری است و دو نماینده دیگر کشورمان با برتری مقابل رقبای خود مدال برنز خود را قطعی کردند.

در رقابت‌های وزن 75 کیلوگرم،  سید شاهین موسوی پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف بولتائف از تاجیکستان رفت و  در سه راند پیاپی حریف خود را شکست داد تا مدال برنز خود را قطعی کند.

موسوی در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف بوکسوری از قزاقستان خواهد رفت.

همچنین در رقابت‌های وزن 81 کیلوگرم، میثم قشلاقی بوکسور شایسته کشورمان که در مرحله نخست موفق به شکست نماینده قدرتمند هند شده بود، در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف بهزاد نورتائولتوف، قهرمان بوکس جهان از قزاقستان رفت و با ارائه‌ای مبارزه‌ای بی‌نقص حریف سرشناس خود را شکست داد.

قشلاقی نیز با صعود مرحله نیمه‌نهایی همانند دانیال شه‌بخش و سیدشاهین موسوی مدال برنز خود را قطعی کرد.

در سایر رقابت‌های امروز، امید احمدی‌صفا و مسلم مقصودی مقابل رقبای خود شکست خوردند و همانند اشکان رضایی و احسان روزبهانی از دور مسابقات کنار رفتند.

همچنین تا ساعاتی دیگر پوریا امیری آخرین نماینده بوکس ایران در مرحله نیمه‌نهایی به روی رینگ خواهد رفت.

7474