سولسشر: در فینال لیگ اروپا همه چیز 50 50 است

سولسشر: در فینال لیگ اروپا همه چیز 50 50 است

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولسشر سرمربی نروژی منچستریونایتد معتقد است که تیمش و ویارئال از شانس برابری برای قهرمانی در اروپا برخوردار هستند. 

به گزارش فوتبالی، امشب (چهار شنبه) از ساعت 23:30، دو تیم ویارئال و منچستریونایتد از چهارچوب فینال لیگ اروپا به مصاف هم دیگر خواهند رفت. ویارئال با حذف آرسنال و شیاطین سرخ نیز با برتری مقابل رم در مرحله نیمه نهایی، جواز حضور در فینال مسابقات را کسب کردند و حالا منچستریونایتد می‌تواند به اولین جام اروپایی خود زیر نظر سولسشر برسد. 

به نقل از مارکا، سولسشر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: "هر بازیکنی که در دیدار فینال بازی می‌کند، می‌خواهد قهرمان شود و همین باعث افزایش فشار روی آن‌هاست. شما باید خودتان را به خوبی آماده کنید و ما در تمرینات عملکرد خوبی داشتیم و حالا آماده نبرد و البته قهرمانی در لیگ اروپا هستیم. البته باید بگویم که اونای امری هم چنین حسی درخصوص تیم و بازیکنانش دارد. راه طولانی را تا رسیدن به فینال طی کردیم و در این مرحله، همه چیز 50 50 است. من به بازیکنانم اعتماد دارم و برای فینال آماده هستیم. هر اتفاقی ممکن است در فینال رخ دهد. شاید در دقیقه اول، گل بخورید یا شاید مصدوم دهید و یا حتی اخراجی. باید برای هر اتفاقی آماده باشید."

4416