آرمان گهر 2 – شهرداری آستارا صفر/ خیز بلند آرمان گهر برای ماندن

آرمان گهر 2 – شهرداری آستارا صفر/ خیز بلند آرمان گهر برای ماندن

پایگاه خبری فوتبالی- آرمان گهر برای اینکه خیال خود را بابت بقا در جدول بازی ها بیش از پیش راحت کند در برابر شهرداری آستارا ارایه گر بازی تهاجمی بود و مزد حملات خود را با دو گل گرفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، حضور احمد جمشیدیان در راس کادر فنی تیم شهرداری آستارا که در دور رفت قهرمان نیم فصل شده بود، تغییر و تحول مثبتی ایجاد نکرد بطوریکه این تیم در بازی های انجام داده با هدایت این مربی جوان تنها یک امتیاز در برابر چوکا کسب کرده بود و در این بازی هم با دو گل در برابر آرمان گهر شکست خورد. 

پیروزی در این دیدار موجب شد آرمان گهر 33 امتیازی شود و حتی یک امتیاز از تیم شهرداری آستارا جلوتر بیافتد. بدون شک اگر شهرداری آستارا در نیم فصل اول قهرمان نمی شد با نتایجی که در دور برگشت بازی ها کسب کرده است به دسته ی دوم سقوط می کرد. هر چند باید در هفته های باقی مانده مراقب باشد به این خاطر که ادامه ی این روند بدون شک موقعیت شهرداری آستارا را در جدول رده بندی لیگ یک به خطر خواهد انداخت. 

سعید قائدی فر در دقیقه ی 25 برای تیم آرمان گهر گل زد و در ادامه شاگردان قاسم شهبا یک بار دیگر به گل رسیدند و این گل در دقیقه 81 بازی توسط حسن شوشتری به ثمر رسید. در آنسوی میدان حملات جسته و گریخته ی تیم شهرداری آستارا منجر به ثبت گل برای این تیم نشد و در یک کلام تیره روزی های تیم شهرداری آستارا در دور برگشت ادامه پیدا کرد. آرمان گهر با توجه به اینکه در بازیهای خانگی صلابت خوبی دارد و حتی تیم های مدعی را هم شکست می دهد به نظر می رسد شانس زیادی برای ماندن در جمع تیم های دسته اولی دارد. اما همان طور که اشاره شد شهرداری آستارا باید به خود بیاید و روند نتیجه گیری خود را در هفته های باقی مانده تغییر دهد چرا که در غیر اینصورت با این روند به دسته ی پایین تر سقوط خواهد کرد به خصوص که برخی از تیم های ته جدولی از جمله قشقایی به خود آمده اند و نتیجه گیری را شروع کرده اند.

7474