رایکا بابل صفر – هوادار تهران یک/ تیم عنایتی خیال صعود دارد

رایکا بابل صفر – هوادار تهران یک/ تیم عنایتی خیال صعود دارد

پایگاه خبری فوتبالی- تیم هوادار که بعد از افت مقطعی به خاطر مشکلات مالی دوباره سیر صعودی به خود گرفته است با شکست رایکا در بابل به این روند ادامه داد و به طور جدی نشان داد به دنبال صعود به لیگ برتر است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، گل زودهنگام هوادار در همان دقایق ابتدایی تیم میزبان را دچار شوک کرد.این گل در دقیقه ی 8 بازی توسط علی پورمحمد به ثمر رسید. رایکای بابل که پیش از این بازی برای ماندن در جدول حاشیه ی امنیت خوبی برای خود ایجاد کرده بود به دنبال کسب سه امتیاز این دیدار بود و حملاتی هم برای رسیدن به گل طراحی کرد که تیم میهمان به خوبی از مهار این حملات بر آمد و در نهایت نیمه ی نخست بدون اینکه گلی توسط میزبان به ثمر برسد یک بر صفر به سود تیم میهمان خاتمه یافت. 

طبیعی بود در نیمه ی دوم تیم میزبان برای رسیدن به گل مساوی چهره ی تهاجمی تری به خود بگیرد اما تیم هوادار که خوب می دانست برای مدعی ماندن باید سه امتیاز این دیدار را به دست بیاورد با دوندگی بی امان کمتر به حریف اجازه ی هنرنمایی در منطقه ی یک سوم دفاعی را داد و بازی را به خوبی اداره کرد و البته در برخی از صحنه ها با حمله به سمت دروازه ی تیم رایکا از دروازه ی خود محافظت کرد. این دو ئل سخت و دیدنی در نهایت با نتیجه ی یک بر صفر به سود تیم هوادار خاتمه یافت و تیم غلامرضا عنایتی 43 امتیازی شد. 

همان طور که اشاره شد این تیم در این برهه از زمان به اندازه ی ابتدای فصل حمایت مالی نمی شود اما هوادار این موضوع را دلیل خوبی نمی داند که بازی های خوب خود را متوقف کند و موفقیت های اخیر این تیم برای غلامرضا عنایتی و شاگردانش حلاوت بیشتری دارد. آنها با این پیروزی ارزشمند می توانند در کورس قهرمانی باقی بمانند. به خصوص که به خوبی متوجه شده اند در خانه ی حریف هم باید برای کسب سه امتیاز بازی کنند. در هفته های باقی مانده ادامه ی این روند برای صعود هوادار حیاتی است.

7474