پانزده روز مهم در انتظار بارسلونا؛ لاپورتا در رویای استخدام گواردیولا

پانزده روز مهم در انتظار بارسلونا؛ لاپورتا در رویای استخدام گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی - آینده نیمکت بارسلونا همچنان حل نشده است. در جلسه دیروز میان لاپورتا و کومان، مدیر بارسلونا از مربی هلندی 15 روز زمان خواست تا با گزینه های دیگر مذاکره کند و اگر با سایر گزینه ها به توافق نرسد، کومان سرمربی بارسلونا خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی، برخی از مدیران بارسلونا از ماندن کومان حمایت می کنند و به همین خاطر مذاکرات با بازیکنان مورد نظر کومان نظیر واینالدوم ادامه دارد و نمی توان ماندن مربی هلندی را رد کرد هر چند که لاپورتا به مذاکرات برای جانشین های احتمالی ادامه می دهد.

لاپورتا با گزینه های مختلفی مذاکره می کند. گزینه رویایی او پپ گواردیولاست اما غیرممکن است که بتواند مربی اسپانیایی را مجاب کند تا قید دو سال باقی مانده از قراردادش با سیتی و ترکیب بی نظیری که دارد را بزند. گواردیولا قبلا گفته است که برنامه ای برای بازگشت به بارسلونا ندارد. البته لاپورتا امیدوار است که گواردیولا در صورت قهرمانی اروپا با منچسترسیتی به این نتیجه برسد که دورانش در شهر منچستر به اتمام رسیده و راضی به بازگشت به نیوکمپ پس از 9 سال شود.

هانسی فلیک دیگر گزینه ای که لاپورتا با او تماس گرفته بود، هدایت تیم ملی آلمان را به عهده گرفت. ناگلسمن دیگر گزینه مورد علاقه بارسلونا به بایرن ملحق شد و کلوپ نیز می خواهد تا پایان قراردادش یعنی 2024 در لیورپول بماند. آرتتا در آرسنال گزینه رضایت بخشی نیست، گارسیا پیمینتا سرمربی تیم بارسلونای بی عملکرد خوبی داشته اما لاپورتا به دنبال استخدام یک مربی با مشخصه های متفاوت است . روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک گزینه دیگری است که مکتب کرویف را دنبال می کند اما با تاتنهام مذاکره کرده است و ژاوی هرناندز که در حال حاضر برای سپری کردن تعطیلاتش به بارسا آمده، گزینه مناسبی به نظر می رسد اما در حال حاضر اولویت لاپورتا با او نیست.

4125