شایعه روز؛ احتمال معاوضه دیبالا با یک بازیکن از اتلتیکومادرید

شایعه روز؛ احتمال معاوضه دیبالا با یک بازیکن از اتلتیکومادرید

پایگاه خبری فوتبالی – دیبالا که در یوونتوس روزهای خوبی نمی‌گذراند به اتلتیکو نزدیک شده و ممکن است با موراتا یا کوره‌آ معاوضه شود.

به گزارش فوتبالی، هنوز زمان زیادی از پایان لالیگا نگذشته اما مدیران تیم اتلتیکو مادرید در حال آغاز فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات هستند. در همین زمینه هم شایعات زیادی درباره حضور پائولو دیبالا در پایتخت اسپانیا منتشر شده و نام او در اطراف اتلتیکو مادرید شنیده می‌شود.

پائولو دیبالا در ۱۲ ماه گذشته روزهای خوبی در تورین نداشته و فرصت کافی برای حضور در زمین چمن پیدا نکرده. این مسئله باعث شده تا شایعات زیادی درباره خروجش شنیده شود. رسانه مارکا به نقل از El Larguero در این زمینه اعلام کرده اتلتیکو و یوونتوس در حال بررسی شرایط هستند تا در صورت امکان معاوضه بازیکن بین این دو تیم صورت گیرد زیرا هیچ کدام از باشگاه‌ها پول نقد فراوانی ندارند.

یکی از مهم‌تری گزینه‌های جا به جای با دیبالا، آنخل کوره‌آ است. کوره‌آ البته  مورد توجه سیمئونه قرار دارد و احتمال جا به جایی او با دیبالا اندکی سخت خواهد بود. دیگر گزینه هم موراتا است که هم اکنون به طور قرضی در یووه بازی می‌کند اما یووه می‌تواند با ۱۰ میلیون این انتقال را نهایی کند. حالا البته یوونتوس می‌تواند با فرستادن موراتا به اتلتیکو به طور قطعی دیبالا را جذب کند.

1101