آخرین وضعیت آلگری؛ خیلی دور به ناپولی خیلی نزدیک به یوونتوس

آخرین وضعیت آلگری؛ خیلی دور به ناپولی خیلی نزدیک به یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی – سایت فوتبال ایتالیا به نقل از چند منبع وضعیت آلگری را بررسی کرده. او تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌بیند.

به گزارش فوتبالی، ماسیمیلیانو آلگری در حال حاضر جذاب‌ترین گزینه مربیگری قابل دسترس برای تیم‌ها است. نکته مهم اینجاست تمام تیم‌هایی که به جذب او علاقه دارند هم مربی دارند اما هنوز به دنبال جذب او هستند.

در حالی که El Partidazo de Cope اعلام کرده آلگری اولین گزینه برای جانشینی زیدان است اما رسانه‌های ایتالیایی اعتقاد دارند رائول سرمربی رئال می‌شود تا در هزینه‌های این تیم اسپانیایی صرفه‌جویی شود.

اسکای ایتالیا گفته آلگری به بازگشت به یووه نزدیک است زیرا آینده پیرلو حتی با وجود کسب سهمیه لیگ قهرمانان و قهرمانی در حذفی و سوپرکاپ اصلا تضمین شده نیست.

سایت Sportitalia نوشته آلگری گزینه اول ناپولی است مالک این باشگاه به رسانه‌های پرتغالی اعلام کرده مربی‌مان از قبل انتخاب شده و هفته آینده رونمایی می‌شود. قطعا ناپولی گزینه اصلی خود آلگری نیست اما ممکن است در شرایطی متفاوت روی نیمکت این تیم بنشیند. لوچانو اسپالتی هم گزینه ناپلی‌ها است و برخی او را سرمربی می‌دانند.

از طرفی حضور آلگری باعث می‌شود پاراتیچی از یوونتوس برود زیرا او و ندود رابطه چندان خوبی با او ندارند. در هر صورت باید دید آلگری در فصل آینده روی نیمکت کدام تیم می‌نشیند. یوونتوس، رئال یا ناپولی؟

1101