اظهار نظر جالب سوارز: کومان بازیچه دست سران بارسلونا بود

اظهار نظر جالب سوارز: کومان بازیچه دست سران بارسلونا بود

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس سوارز ستاره اروگوئه‌ای اتلتیکو مادرید از نوع رفتار سران بارسلونا با خودش بسیار ناراحت است.

به گزارش فوتبالی، تابستان گذشته پس از انتخاب شدن رونالد کومان به عنوان سرمربی بارسلونا، این مربی هلندی در یکی از اقدامات اولیه خود، لوئیس سوارز را از کاتالونیا بیرون کرد و این ستاره اروگوئه‌ای به اتلتیکو مادرید پیوست و موفق شد به همراه روخی بلانکوس در این فصل قهرمان شود. البته لازم به ذکر است که سوارز نقش مهمی در قهرمانی اتلتیکو در این فصل ایفا کرد. 

به نقل از مارکا، سوارز 34 ساله می‌گوید که او قصد ترک نیوکمپ را نداشت، اما سران بلوگرانا خیلی واضح اعلام کردند که او را نمی‌خواهند تا ناخواسته مقدمات قهرمانی اتلتیکو را در این فصل مهیا کنند. سوارز در این باره گفت: "احساساتی شدن من پس از بازی آخر؟ اشک‌های من بابت قهرمانی بود. من نمی‌خواهم چیزی بر علیه بارسلونا بگویم. من همیشه از بارسلونا بابت چیزهایی که به من داده، قدردانی می‌کنم. آن‌ها به من اجازه دادند تا در بالاترین سطح بازی کنم. اما بارتومئو به جای این که با من حرف بزند، همه چیز را اول به رسانه‌ها گفت. زمانی که آن‌ها می‌خواستند مسی را مجاب به ماندن در بارسلونا کنند، ابتدا به من زنگ زدند تا با لئو حرف بزنم. آن‌ها حتی در خصوص گریزمان نیز به من زنگ زدند... پس چرا نباید اول به من زنگ بزنند، اگر می‌خواستند من از این باشگاه بروم؟"

سوارز در ادامه افزود: "کومان پیش من آمد و گفت که در برنامه‌های او جایی ندارم و به شماره 9 دیگری علاقه‌مند است. اما بعد آن، کومان به من گفت "این صحبت‌ها از بالا است و آن‌ها من گفتند که این چیزها را به تو بگویم. بعد از مدتی فهمیدم که کومان در این باشگاه تصمیمات مهم را نمی‌گیرد و همه این تصمیمات را سران بارسلونا می‌گیرند و کومان فقط مجری این اوامر است."

4416