نتیجه جلسه کومان با ریاست بارسلونا چه شد؟

نتیجه جلسه کومان با ریاست بارسلونا چه شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - با پایان این فصل از فوتبال در اسپانیا، خوان لاپورتا، ریاست باشگاه بارسلونا یک جلسه نیم ساعته را با رونالد کومان ترتیب داد و به نظر می رسد که صحبت هایی پیرامون آینده باشگاه بارسلونا و همچنین آینده رونالد کومان، سرمربی هلندی این تیم مطرح شده است. اکنون گمانه زنی ها درباره نتیجه این جلسه و خروجی آن برای باشگاه بارسلونا آغاز شده است.

به گزارش فوتبالی، به گفته RAC1 یا همان رادیو کاتالونیا، در جلسه امروز هیچ چیز قطعی نشده است و خوان لاپورتا به زمان بیشتری برای تعیین تکلیف آینده رونالد کومان نیاز دارد. در واقع به گفته این منبع، این جلسه نیم ساعته آینده کومان را روشن نکرده است و همچنان باید منتظر بود تا در روز های آینده تکلیف کومان مشخص شود.

از طرفی به گفته کوپه، در هیئت مدیره بارسلونا مخالفانی با اخراج رونالد کومان وجود دارد و همین قضیه باعث می شود تا پروسه اخراج کومان از بارسا دشوار باشد چرا که او هنوز حامیانی در این باشگاه دارد و بدین ترتیب این رسانه احتمال ماندن کومان را بیشتر از احتمال اخراج او می داند.

در هر صورت رونالد کومان اولین فصل خود را در بارسلونا سپری کرد و باید دید که آیا باز هم به او برای فصل آینده اعتماد خواهد شد یا خیر.

1470