ساوتگیت: کین در حین یورو 2020 به تیم دیگری نخواهد رفت

ساوتگیت: کین در حین یورو 2020 به تیم دیگری نخواهد رفت

پایگاه خبری فوتبالی - گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس مدعی است که اخبار و شایعات اخیر در خصوص آینده هری کین مهاجم تاتنهام، تاثیری روی روند این بازیکن در یورو 2020 نخواهد گذاشت و همچنین این مربی اذعان کرد که کین در حین برگزاری یورو 2020 به تیم دیگری نخواهد پیوست. 

به گزارش فوتبالی، برنده کفش طلایی جام جهانی 2018 به مسئولان باشگاه تاتنهام اعلام کرده که قصد ترک این باشگاه دارد و این مهاجم 27 ساله می‌خواهد که تا پیش از شروع مسابقات یورو 2020، تکلیف آینده‌اش مشخص شود. 

به نقل از سایت اسکای اسپورتس، امروز ساوتگیت لیست اولیه خود را برای یورو 2020 منتشر کرد. او درباره وضعیت حری کین گفت: "نیازی نیست که من با هری در این باره مکالمه‌ای داشته باشم. او در این تابستان فقط یک هدف دارد و آن هم قهرمانی در یورو است. می‌دانم که در این لحظه، چه چیزی برای او مهم است. اتفاقاتی که برای هری افتاده، به او و باشگاهش مربوط است. او در چند روز گذشته چند بیانیه داده و دیگر چیزی به من مربوط نیست. فکر می‌کنم که احتمال خروج او از تاتنهام در طول مسابقات یورو 2020، خیلی کم باشد."

ساوتگیت در ادامه افزود: "من درباره این گونه مسائل، واقع بین هستم. قرار نیست که ما گوشی بازیکنان را از آن‌ها بگیریم یا مکالمات آن‌ها را کنترل کنیم، اما همان طور که گفتم، بیشتر نقل و انتقالات در پایان تورنمنت اتفاق می‌افتند."

4416