عکس؛ ورود کومان به باشگاه بارسلونا برای جلسه مهم با لاپورتا

عکس؛ ورود کومان به باشگاه بارسلونا برای جلسه مهم با لاپورتا

پایگاه خبری فوتبالی - امروز در باشگاه بارسلونا جلسه مهمی برگزار می شود و این جلسه بیشتر حول محور رونالد کومان و آینده او در بارسلونا و همچنین برنامه ریزی برای فصل آینده خواهد بود. خوان لاپورتا، ریاست بارسلونا که چند ماه پیش در انتخابات باشگاه برنده شده بود، اکنون باید تصمیمات مهمی را پیرامون آینده بارسلونا اتخاذ کند.

به گزارش فوتبالی، رونالد کومان در تابستان گذشته توسط جوزپ ماریا بارتومئو، ریاست سابق بارسلونا، به عنوان سرمربی آبی و اناری پوشان برگزیده شد و اکنون که یک فصل را به طور کامل سرمربی بارسلونا بوده است، می توان در مورد عملکرد و نحوه کار او قضاوت کرد. کومان در این فصلی که گذشت، در لالیگا سوم شد و از لیگ قهرمانان اروپا هم خیلی زود و در همان اولین مرحله حذفی یعنی مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها حذف شد. تنها دستاورد مربی هلندی در بارسلونا، کسب جام حذفی یا همان کوپا دل ری بود. گفتنی است که او در فینال سوپرجام اسپانیا هم مقابل اتلتیک بیلبائو شکست خورد.

هواداران بارسا انتقادات زیادی از او داشتند اما اکنون رونالد کومان با خوان لاپورتا جلسه دارد و به نظر می رسد که حرف های مهمی در این جلسه رد و بدل خواهد شد. این تصویر از لحظه ورود کومان به بارسلونا برای جلسه مهم گرفته شده است.

1470