بنزما: فکر نکنم که زیدان رئال مادرید را ترک کند

بنزما: فکر نکنم که زیدان رئال مادرید را ترک کند

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید انتظار ندارد که زین الدین زیدان در تابستان جاری، از این باشگاه جدا شود. 

به گزارش فوتبالی، در طول چند هفته گذشته، اخبار و شایعات زیادی پیرامون آینده زیدان در لوس بلانکوس به وجود آمده است و سایت گل نیز مدعی است که این سرمربی فرانسوی با بازیکنان رئال مادرید خداحافظی کرده و در تابستان از این باشگاه جدا خواهد شد. 

به نقل از مارکا، بنزما زیر نظر زیدان، بسیار درخشان کار کرده و حتی بعد از گذشت شش سال، بار دیگر به تیم ملی فرانسه برای یورو 2020 دعوت شده است. مهاجم سابق لیون در خصوص آینده زیدان به اکیپ فرانسه گفت: "او تا الان سرمربی رئال مادرید بوده، درست می‌گویم؟ فکر نمی‌کنم که او این باشگاه را ترک کند. زیدان جایی نمی‌رود، در آینده خواهید دید. اگر او برود، پس دیگر صحبتی نیست، اما در حال حاضر رئال مادرید را بدون زیدان تصور نمی‌کنم. من رابطه نزدیکی با زیزو دارم. او همیشه در خصوص خیلی چیزها با من صحبت می‌کند، چه در تمرینات و چه در زمان بازی. او همیشه با من صادق بوده و به همین دلیل من احترام بسیار زیادی برای او قائلم. این کار زیدان باعث بالا رفتن اعتماد به نفسم در زمین بازی می‌شود. زیزو مربی من است، اما مانند یک برادر بزرگتر می‌ماند. او همیشه مرا حمایت کرده است."

4416