رونمایی از سلاح جدید برای مقابله با جنگ روانی بحرین و عراق/ آقا کریم مربی- مبصر جدید تیم ملی

رونمایی از سلاح جدید برای مقابله با جنگ روانی بحرین و عراق/ آقا کریم مربی- مبصر جدید تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی- کریم باقری بالاخره به کادر فنی تیم ملی اضافه شد.

به گزارش فوتبالی، دراگان اسکوچیچ پیش از این و در ابتدای انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی به واسطه پیشنهاد برانکو به دنبال اضافه کردن کریم باقری به کادر فنی تیم ملی بود منتهی شرایط طوری پیش رفت که باقری در دوراهی تیم ملی و پرسپولیس، سراغ گزینه دوم رفت.

این بار اما حساسیت بازیهای تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی باعث شد که چهره محبوب هواداران پرسپولیس، در بحرین روی نیمکت تیم ملی بنشیند تا او در کنار وحید هاشمیان، دو مربی ایرانی شاغل در کادر فنی تیم ملی باشند. البته معمولا کریم باقری در موارد فنی زیاد دخالت نمی کند و نقش نظم دهی در تیم را دارد. این ماجرا به برند کریم باقری در فوتبال ایران برمی گردد.

البته کریم باقری بین تمام فوتبالی‌ها چهره  قابل احترامی محسوب می‌شود و کاراکتر و جذبه او می‌تواند جلوی بسیاری از حواشی احتمالی در اردوی تیم ملی را بگیرد. اتفاقی که در پرسپولیس شاهد آن بودیم و آقا کریم در تیم برانکو، گابریل کالدرون و حتی یحیی گل‌محمدی، به محض وجود آمدن کوچکترین تنش و جنجالی، به ماجرا ورود کرده و مانع بدتر شدن وضعیت شده است.

به نظر می‌رسد یکی دیگر از دلایلی که کریم باقری در این مقطع به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شده، جلوگیری از ورود شاگردان اسکوچیچ به جنگ تیمهای عربی است. اصلا بعید نیست که بازیکنان بحرین و عراق بخواهند در مقابل تیم ملی سراغ جنگ روانی بروند و با این کار اعصاب و تمرکز بازیکنان را به هم بریزند و آقا کریم می‌تواند نقش حیاتی در این مساله ایفا کند و اجازه ندهد ملی‌پوشان درگیر جنگ روانی تیمهای عربی شوند.

کریم باقری که به عنوان بازیکن سابقه حضور در جام جهانی را دارد حالا در مقام مربی-مبصر می‌تواند این افتخار را دوباره تجربه کند البته به شرطی که از توانایی‌اش در حوزه نظم و انضباط، به بهترین شکل ممکن در راه کمک به اسکوچیچ استفاده کند.

7655