سیمئونه: وقتی فهمیدم شانس خریدن سوارز را داریم به باشگاه گفتم تعلل نکنید

سیمئونه: وقتی فهمیدم شانس خریدن سوارز را داریم به باشگاه گفتم تعلل نکنید

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید فاش کرد، زمانی که فهمید آن‌ها می‌توانند لوئیز سوارز را از بارسلونا خریداری کنند، هیجان زده شده است. 

به گزاش فوتبالی، تابستان سال 2020 لوئیس سوارز ستاره اروگوئه‌ای از بارسلونا به اتلتیکو مادرید پیوست و نقش مهمی در قهرمانی اتلتیکو مادرید در لالیگا ایفا کرد. رونالد کومان سرمربی کاتالان‌ها، لوئیس سوارز را نخواست تا با فروختن این مهاجم کارکشته به رقیب، مقدمات قهرمانی آن‌ها را در این فصل آماده کند. 

به نقل از مارکا، دیگو سیمئونه در خصوص سوارز گفت: "زمانی که ما شانس خریدن سوارز را داشتیم، باشگاه به من زنگ زد و گفت: نظرت راجع به سوارز چیست؟ و من گفتم: آیا جدی هستید؟ از من سوالی نپرسید، باید او را به خدمت بگیریم و آن‌ها به من اجازه دادند تا با لوئیس حرف بزنم. زمانی که با او حرف می‌زدم به او گفت: نگاه کن لوئیس، ما باید برنده شویم و اگر تو هم چنین چیزی می‌خواهی، درهای ما به روی تو باز است."

سیمئونه در ادامه نیز افزود: "بازیکنانی همچون سوارز، در زندگی یک برنده هستند و با جادو خو گرفته‌اند. او همانند یک پسر 20 ساله با کلی هدف و آرزو به این باشگاه آمد و ما می‌دانستیم که لوئیس بازیکنی است که به برنده شدن عادت کرده است."

4416