گزارش روز؛ جدول لیگ برتر انگلیس بدون تاثیر تصمیمات VAR

گزارش روز؛ جدول لیگ برتر انگلیس بدون تاثیر تصمیمات VAR

پایگاه خبری فوتبالی – رسانه سان در یک گزارش به بررسی تصمیمات VAR پرداخته است و اینکه اگر این تکنولوژی نبود چه تغییری در جدول رده بندی لحاظ می‌شد.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر انگلیس این هفته رسما به پایان رسید و تکلیف جدول رده بندی مشخص شد. در این لیگ هم مثل سال گذشته VAR تاثیرگذار بود. به همین دلیل هم رسانه سان بررسی کرده که کدام تیم‌ها از بودن این تکنولوژی ضرر کرده‌اند و کدام تیم‌ها سود برده‌اند. در پایان هم یک جدول در این رابطه منتشر شده که بدون VAR رتبه بندی‌ها چه تغییری می‌کرد.

به طور کلی امسال ۱۲۳ تصمیم با کمک VAR گرفته شد که شامل ۴۲ گل مردود شده، ۲۹ پنالتی و ۲۲ خطای دیگر بود. پس از محاسبه این تصمیمات مشخص شده منچسترسیتی بدون تصمیمات VAR همچنان در صدر باقی می‌مانده و تنها یک امتیاز کمتر می‌گرفته. در رتبه دوم لیورپول حضور دارد که در صورت عدم حضور VAR می‌توانست ۳ امتیاز بیشتر کسب کند.

رتبه سوم منچستر یونایتد است و رتبه چهارم آرسنال. در اصل آرسنال بیشترین ضرر را از وجود VAR کرده و اگر این تکنولوژی نبود آن‌ها ۴ امتیاز بیشتر می‌گرفتند. بیشترین سود را هم اورتون برده. اگر VAR در کار نبود آن‌ها ۵ امتیاز کمتر می‌گرفتند و رتبه‌شان یازدهم می‌شد.

1101