لیورپول در آستانه نهایی کردن اولین خرید فصل 22-2021

لیورپول در آستانه نهایی کردن اولین خرید فصل 22-2021

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول فصل را در حالی به اتمام رساند که به شکلی تقریبا معجزه آسا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد و حالا در تلاش هستند تا ترکیبشان را برای فصل آینده تقویت کنند تا عملکرد بهتری را داشته باشند و بتوانند برای قهرمانی لیگ انگلیس رقابت کنند و در لیگ قهرمانان اروپا هم نتایج بهتری کسب کنند.

به گزارش فوتبالی، آینده صلاح در لیورپول چندان مشخص نیست اما حالا فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که ابراهیما کوناته مدافع میانی لایپزیش اولین خرید فصل لیورپول خواهد بود. این مدافع 22 ساله با قراردادی پنج ساله راهی آنفیلد می شود. کوناته که در تیم زیر 21 سال فرانسه جایگاه ثابتی دارد، با مبلغی در حدود 35 میلیون یورو به لیورپول ملحق خواهد شد.

زوج فرانسوی لایپزیش بدین ترتیب راهی دو غول فوتبال اروپا می شوند. بایرن مونیخ ماه هاست که خرید دایو اوپامکانو را به صورت رسمی تایید کرده و حالا کوناته راهی لیگ انگلیس خواهد شد. بازیکن فرانسوی در سال 2017 به صورت رایگان از سوشو به لایپزیش ملحق شد و حالا به عنوان یک ستاره از  این تیم جدا می شود. کوناته به علت مصدومیت فصل کمرنگی داشت و فقط 21 بازی داشت اما می تواند به زوج فن دایک در قلب خط دفاعی لیورپول تبدیل شود.

4125