رئال مادرید انتقال هافبک برزیلی به مارسی را خراب می‌کند؟

رئال مادرید انتقال هافبک برزیلی به مارسی را خراب می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که شمارش معکوس برای انتقال ژرسون به المپیک مارسی آغاز شده است اما حالا یک مهمان غیرمنتظره وارد مذاکرات شده است.

به گزارش فوتبالی، ESPN برزیل گزارش داده است که رئال مادرید تلاش ها را برای جذب بازیکن فلامینگو آغاز کرده است و پدر این بازیکن قرار است که پنجشنبه به پایتخت اسپانیا سفر کند تا در مورد انتقال این هافبک صحبت کند.

البته مذاکرات میان المپیک مارسی و فلامینگو برای انتقال ژرسون در مراحل پیشرفته ای قرار دارد. گلوبو اسپورت دیروز خبر داد که تیم فرانسوی در آستانه توافق با این بازیکن است و سمپائولی سرمربی تیم فرانسوی نیز او را متقاعد کرده تا راهی فرانسه شود. از سویی مارسی به ژرسون اعلام کرده است که اجازه حضور او در المپیک را هم خواهند داد و حاضرند تا برای خرید وی 25 میلیون یورو نقد به علاوه پنج میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد بپردازند.

ورود رئال مادرید به این انتقال می تواند خبر بدی برای مارسی در مورد جذب بازیکن سابق رم باشد. مارکو براز مدیر باشگاه فلامینگو گفت که فعلا هیچ پیشنهادی را برای ژرسون نمی پذیرند. وی افزود:" در فرانسه می توانند هر چیزی که می خواهند را بگویند. هنوز باید شرایط را بررسی کنیم. فعلا خبری نیست."

4125