شکایت از مهاجم سابق لیورپول به خاطر نپرداختن مژدگانی پیدا کردن سگش!

شکایت از مهاجم سابق لیورپول به خاطر نپرداختن مژدگانی پیدا کردن سگش!

پایگاه خبری فوتبالی - دنیل استوریج زمانی خودش را به عنوان یکی از استعدادهای درجه یک فوتبال اروپا مطرح کرده بود و در تیم هایی نظیر چلسی و لیورپول می درخشید اما حالا در سن 31 سالگی بدون تیم است و در ماه های اخیر بیشتر به خاطر اتفاقاتی که در خارج از زمین فوتبال برایش رخ داده، مورد توجه بوده است.

به گزارش فوتبالی، حالا وبسایت آمریکایی TMZ گزارش داده است که مهاجم انگلیسی با شکایتی برای پرداخت نکردن مژدگانی 30 هزار یورویی مواجه شده است. استوریج در سال 2019 سگ خود را گم کرده بود و اعلام کرده بود که اگر کسی این سگ را پیدا کند، به او مژدگانی می دهد.  حالا فاستر واشنگتن، مردی که حیوان خانگی استوریج با نام "لوچی" را دو سال پیش پیدا کرده، مدعی است که بازیکن سابق لیورپول به او مژدگانی نپرداخته و به همین خاطر از او شکایت کرده است. اخیرا استوریج خبر مرگ سگ خود را در صفحه اینستاگرامش اعلام کرده است. 

حالا باید دید که دادگاه چه تصمیمی می گیرد و آیا استوریج حاضر خواهد شد که مژدگانی که وعده داده بود را به شاکی بپردازد یا نه.

آخرین تیم استوریج تیم ترابزون اسپور در لیگ ترکیه بود که بعد از آن به علت شکستن قوانین شرط بندی با محرومیت مواجه شد و دیگر هم به میادین فوتبال برنگشت.

4125