یخچالی: بسکتبالیست‌های ایرانی توانایی بازی در لیگ آلمان را دارند

یخچالی: بسکتبالیست‌های ایرانی توانایی بازی در لیگ آلمان را دارند

پایگاه خبری فوتبالی- لژیونر بسکتبال ایران گفت: سطح فنی بازیکنان ایرانی بالاست و بدون شک آنها می‌توانند در لیگ‌های معتبر همچون آلمان بازی کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «بهنام یخچالی» امروز (سه‌شنبه) در حاشیه تمرین تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: یک فصل خوب را در آلمان پشت سر گذاشتم که البته با مصدومیت سخت همراه شد. اما حالا شرایط خوبی دارم و با اتمام دوره باشگاهی، تمام تمرکزم روی تیم ملی است.

وی ادامه داد: اولین رقابتی که باید در آن شرکت کنیم انتخابی کاپ آسیاست و به نظرم با لیگ خوبی که در ایران داشتیم، به طور قطع بازیکنان آمادگی مناسبی دارند.

یخچالی در مورد حضور تیم ملی بسکتبال در المپیک توکیو گفت: المپیک رویداد بزرگی است و فدراسیون نیز تمام تلاش خود را کرده تا در این شرایط کرونایی برنامه‌ریزی خوبی داشته باشد.

او در خصوص تیم خود فصل آینده بیان داشت: مدیر تیم روستوک روز آخر پیشنهاد ماندن در فصل آینده را داد و حالا خیلی وقت دارم تا تصمیمم را بگیرم. فعلا تمرکزم روی تیم ملی است.

ملی پوش بسکتبال کشورمان درباره تفاوت بازی در ایران و آلمان گفت: من با تیم ملی بازی‌های زیادی انجام دادم و سطح آلمان را می‌دانستم اما نظم آنها کاملا متفاوت است. سطح بازیکنان ایرانی حتی بالاتر از برخی لیگ های اروپایی است و اگر دیده شوند، به طور قطع می توانند در آنجا بازی کنند.

7474