نظر مربی حریف تیم ملی درباره نمایش دیشب تیمش؛ افتضاح بودیم!

نظر مربی حریف تیم ملی درباره نمایش دیشب تیمش؛ افتضاح بودیم!

پایگاه خبری فوتبالی- مربی حریف تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی از عملکرد تیمش در بازی دیشب مقابل تاجیکستان اصلا راضی نبوده است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی عراق که در بصره برای مرحله انتخابی جام جهانی آماده می‌شود، دیشب در یک بازی تدارکاتی میزبان تاجیکستان بود. تیمی که از دید کاتانچ و همکارانش، سبک بازی مشابهی با تیم اسکوچیچ دارد و به همین دلیل آنها این تیم را به عنوان حریف تدارکاتی انتخاب کرده بودند.

 بعد از پایان این بازی که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، رحیم حمید دستیار کاتانچ پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود و درباره نمایش تیمش با ادبیات جالبی صحبت کرده است.

رحیم حمید گفته است: ما نیمه اول را خیلی بد و افتضاح به پایان رساندیم. دلیل این قضیه هم مشخص است. خیلی وقت بود که بازیکنانمان در کنار هم بازی نکرده بودند منتهی در نیمه دوم با تغییراتی که ایجاد شد وضعیت بهتری پیدا کردیم هر چند که باید به این نکته هم توجه کرد که نبود بازیکنان الشرطه(9 بازیکن الشرطه جایی در بازی دیشب نداشتند) در این بازی کار ما را سخت کرده بود. 

مربی عراق در ادامه صحبتهایش درباره دلیل انتخاب تاجیکستان به عنوان حریف تدارکاتی هم توضیح داده است: تاجیکستان شباهت قابل توجهی به کامبوج دارد و از لحاظ بدنی هم به ایران نزدیک است.

عراق قبل از سفر به بحرین یک بازی تدارکاتی دیگر با نپال خواهد داشت.

2654