واکنش توخل به احتمال بازی کردن کانته و مندی در فینال لیگ قهرمانان

واکنش توخل به احتمال بازی کردن کانته و مندی در فینال لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی چلسی امیدوار است که ادوارد مندی و انگولو کانته بتوانند در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی حضور داشته باشند. 

به گزارش فوتبالی، روز شنبه هشتم خرداد ماه، دو تیم چلسی و منچسترسیتی از چهارچوب فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پورتو به مصاف یک دیگر خواهند رفت. پیش از این دیدار حساس، ادوارد مندی گلر آبی‌های لندن در چریان دیدار تیمش برابر استون ویلا که با نتیجه 1-2 به سود استون ویلا به پایان رسید، مصدوم شد و در ادامه جای خود را به کپا آریزابالاگا داد. 

به نقل از اسکای اسپورتس، توخل در خصوص مندی گفت: "برای ادو باید بگویم که امیدوارم در تمرین روز چهارشنبه شرکت کند و به تیم ملحق شود. او قدم بزرگی در بهبودی مصدومیتش برداشته و ما هم تا روز چهارشنبه برای او صبر خواهیم کرد. ادو اگر آماده باشد، بازی خواهد کرد، اما اگر در روز چهارشنبه به ما ملحق نشود، مجبوریم تا آخرین لحظه برای او صبر کنیم. البته ما روی نیمکت دروازه‌بان خوبی به نام کپا داریم و خیال‌مان از این بابت راحت است."

توخل در خصوص کانته نیز افزود: "چیزی تغییر نکرده است. ما با دکتر و فیزیوتراپ‌های تیم صحبت نکرده‌ایم و به نظر می‌رسد همه چیز درست است."

4416