ذوب آهن یک - پرسپولیس 2/ بازگشت پرسپولیس در فولاد شهر/ ذوب با دوگل یک شکل ذوب شد

ذوب آهن یک - پرسپولیس 2/ بازگشت پرسپولیس در فولاد شهر/ ذوب با دوگل یک شکل ذوب شد

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار برگشت دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس در لیگ بیستم با برتری 2 بر یک سرخپوشان به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در این دیدار، شاگردان حسینی در نیمه اول با اشتباه حامد لک و ضربه اسدبیگی، به عنوان برنده به رختکن رفتند. اما در نیمه دوم، یحیی گل محمدی با دو تعویض طلایی، ورق بازی را به نفع خود و تیمش برگرداند. شهریار مغانلو و مهدی عبدی که هر دو به عنوان یار تعویضی وارد میدان شدند، توانستند با به ثمر رساندن هر کدام یک گل، نتیجه را جبران کنند تا سرخپوشان در دیداری سخت و نفس گیر، با 3 امتیاز به تهران برگردد.

دوشنبه 3 خرداد 1400

معوقه از هفته بیست و یکم

ذوب آهن – پرسپولیس ساعت 19:30

تیم داوری: کوپال ناظمی – فرهاد مروجی – یعقوب سخندان – محمد رضا تارخ

ترکیب ذوب آهن

شهاب گردان، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، میلاد جهانی، رضا محمودآبادی، پیمان رنجبری، سینا اسدبیگی، فرشاد محمدی‌مهر، محمد سلطانی‌مهر، مجتبی حق‌دوست

ترکیب پرسپولیس

 حامد لک، حسین کنعانی زادگان، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، وحید امیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، احسان پهلوان، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر 

شرح گل

ذوب آهن ۱ - پرسپولیس ۰ (دقیقه ۳۶- اسدبیگی): پاس کمال کامیابی‌نیا به حامد لک رسید و دروازه‌بان پرسپولیس در شرایطی که مهاجم حریف پرسینگ کرده بود، به شکلی عجیب توپ را دفع کرد و اسدبیگی توپ را وارد دروازه کرد. لک در صحنه ضربه آخر هم نتوانست کاری انجام دهد.

ذوب آهن ۱ - پرسپولیس ۱ (شهریار مغانلو - دقیقه ۶9): ارسال احمد نوراللهی از سمت راست با ضربه سر شهریار مغانلو همراه شد و این توپ با عبور از دروازه‌بان ذوب آهن تبدیل به گل شد.

ذوب آهن ۱ - پرسپولیس ۲ (مهدی عبدی - دقیقه ۸۰): ارسال امید عالیشاه با ضربه سر تماشایی مهدی عبدی همراه شد و توپ به زیبایی در درون دروازه قرار گرفت.

کارت زرد

ذوب آهن: فرشاد محمدی مهر (60)/ علی خدادادی (77)

پرسپولیس: مهدی ترابی (62)

تعویض ها

ذوب آهن: محمد قریشی به جای رضا محمودآبادی (75)/ مهرداد قنبری به جای میلاد جهانی (75)/ دارکو بیدوف به جای عبداللهحسینی (85)

پرسپولیس: مهدی عبدی به جای عیسی آل کثیر (46)/ شهریار مغانلو به جای احسان پهلوان (67)/ سعید آقایی به جای مهدی ترابی (90)/ علی شجاعی به جای امید عالیشاه (93)

لحظات حساس

دقیقه ۱۰: پاس امید عالیشاه با اشتباه مدافع پرسپولیس به عیسی آل کثیر رسید و مهاجم پرسپولیس پس از ورود به محوطه جریمه ضربه را زد که این توپ گل نشد.

دقیقه ۱۵: پاس اشتباه احمد نوراللهی در میانه میدان به بازیکن ذوب آهن رسید و سپس حق دوست صاحب توپ شد اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹: مهدی ترابی در شرایطی که چند بازیکن را اطراف خود می‌دید، از پست محوطه جریمه شوتزنی کرد اما ضربه‌اش آرام بود و تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۲۲: امید عالیشاه از سنت چپ توپ را روی دروازه فرستاد اما ضربه آل کثیر تبدیل به گل نشد و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: احسان پهلوان پس از دریبل بازیکن حریف به سمت دروازه شوتزنی کرد که گردان تو را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۸: پرتاب اوت وحید امیری در تیر دوم با ضربه کمال همراه شد اما این توپ به تیرک دروازه خورد و گل نشد.

دقیقه ۵۲: مهدی عبدی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و به زیبایی دروازه را گشود ولی کمک داور گل را به دلیل آفساید مردود کرد.

دقیقه ۶۱: ارسال ترابی به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۷: ضربه امید عالیشاه از روی ضربه ایستگاهی به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

6641