احسان عزیزی خادم از شهاب عزیزی خادم حکم گرفت/ مشاور فناوری اطلاعات فدراسیون فوتبال منصوب شد

احسان عزیزی خادم از شهاب عزیزی خادم حکم گرفت/ مشاور فناوری اطلاعات فدراسیون فوتبال منصوب شد

پایگاه خبری فوتبالی- احسان عزیزی خادم دانشجوی دکترای مهندسی کامپیوتر نرم افزار دانشگاه صنعتی شریف به عنوان مشاور رییس فدراسیون فوتبال در امور فناوری اطلاعات فدراسیون فوتبال منصوب شد.

به گزارش فوتبالی، در روزهای اخیر برخی گمانه زنی ها در خصوص حضور یا عدم حضور دکتر احسان عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال مطرح شده بود که با توجه به حکمی که شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال، پسرعموی احسان عزیزی خادم  به او داده، حضورش در فدراسیون فوتبال به عنوان مشاور در امور فناوری اطلاعات قطعی شد.

در بخشی از متن حکم شهاب عزیزی خادم خطاب به احسان عزیزی خادم آمده است:" احتراما نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور در امور فناوری اطلاعات منصوب می شوید. امید است با انجام برنامه ریزی های لازم در اجرای امر محوله، موفق و موید باشید."

همانطور که قبلا هم نوشته بودیم، احسان عزیزی خادم کارشناسی مهندسی کامپیوتر گرايش نرم افزار را در دانشگاه یزد گرفته و درمقطع کارشناسی ارشد، در رشته مهندسی کامپیوتر گرايش نرم افزار دانشگاه تربيت مدرس تهران، فوق لیسانس گرفته و در حال حاضر دانشجوی دانشجوی دكترای مهندسی كامپيوتر گرايش نرم افزار دانشگاه صنعتی شريف است. او در حال حاضر در دانشگاه لرستان هم به عنوان استاد دانشگاه با عنوان مربی تدریس می کند. در حال حاضر احسان عزیزی خادم مشاور فناوری اطلاعات مدیرعامل بانک رفاه کارگران و عضو شورای عالی فناوری اطلاعات این بانک است و با حکمی که از پسرعمویش گرفته در فدراسیون فوتبال هم به عنوان مشاور فناوری اطلاعات رییس فدراسیون فوتبال شروع به کار کرده است.

درباره سوابق اجرایی احسان عزیزی خادم می توان به مديریت گروه کامپيوتر دانشگاه لرستان طی سالهای 1386 تا 1389، دبير پژوهشی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان در همان سالها بوده، دو سال معاون آموزشی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان از سالهای 87 تا 89، مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه لرستان و دبیر هیات نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان در سال 89 و مشاور فناوری اطلاعات رييس دانشگاه لرستان طی سالهای 87 تا 89 اشاره کرد.

تخصص او در زمینه های مهندسی نرم افزار، پایگاه داده، کلان داده و برنامه نویسی وب و موبایل هم هست و ظاهرا برنامه های ویژه ای برای بخش کمیته فوتبال مجازی فدراسیون فوتبال در نظر دارد که به مرور اطلاع رسانی می شود.

9697