گردان به دنبال شکست یک طلسم بزرگ

گردان به دنبال شکست یک طلسم بزرگ

پایگاه خبری فوتبالی-دروازه بان باتجربه ذوب آهن تلاش می‌کند برای اولین بار در تقابل با پرسپولیس دروازه خود را بسته نگه دارد.

به گزارش فوتبالی،شهاب گردان آمار خوبی جلوی پرسپولیس ندارد. این گلر که در کارنامه‌اش، بازی در پرسپولیس هم دیده می‌شود، امروز در حالی برابر پرسپولیس به میدان خواهد رفت که تا به امروز 17 بار و با تیمهای مختلف در مقابل این تیم بازی کرده و در اتفاقی عجیب، حتی یکبار هم موفق به ثبت کلین‌شیت جلوی این تیم نشده است.

گردان که یکی از مهره‌های کلیدی تیم مجتبی حسینی محسوب می‌شود امیدوار است امشب بتواند جلوی دومین خط حمله قدرتمند لیگ دروازه تیمش را بسته نگه دارد تا نقش مهمی در توقف مدافع عنوان قهرمانی لیگ در اصفهان داشته باشد.

ذوب آهن که اینروزها برای بقا در لیگ تلاش می‌کند، امیدوار است همانطور که موفق شد در دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال از آبی‌های تهران امتیاز بگیرد، امشب هم به مانند بازی رفت با پرسپولیس، شاگردان یحیی را متوقف کند و قطعا دروازه‌بان باتجربه تیم اصفهانی نقش مهمی در بازی امشب خواهد داشت و باید دید او در هجدهمین تقابلش با پرسپولیس می‌تواند یک طلسم بزرگ را از بین ببرد یا به مانند بازی رفت با این تیم، دروازه او باز خواهد شد.

7655