پاس جانشین ملوان گناوه در لیگ برتر فوتبال ساحلی

پاس جانشین ملوان گناوه در لیگ برتر فوتبال ساحلی

پایگاه خبری فوتبالی- با کناره گیری تیم ملوان گناوه از لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور امتیاز آن به تیم پاس این شهرستان رسید تا در آستانه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور خود را برای حضور در این رویداد مهم ورزشی آماده کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، فوتبال ساحلی در شهرستان گناوه که برای اولین بار از سال ۱۳۸۲با برگزاری یک دوره مسابقه محلی با شرکت ۳۲ تیم آغاز شد، امروز به جایی رسیده‌است که نمایندگان این منطقه در لیگ‌های استانی و کشوری حضور دارند.

پاس گناوه  از جمله تیم‌هایی در این شهرستان است که خیلی زود فوتبال ساحلی را در دستور کار خود قرار داد  و در سال ۹۵ پا به مسابقات فوتبال ساحلی استان بوشهر گذاشت و عنوان قهرمانی این دوره  را به دست آورد.

این تیم در سال ۹۶ مجدد عنوان قهرمانی را در فوتبال ساحلی استان بوشهر تکرار کرد و با حضور در زیرگروه فوتبال ساحلی کشور به لیگ دسته اول فوتبال ساحلی راه یافت.

این تیم ۲ فصل در لیگ دسته اول کشور بود اما نتوانست به لیگ برتر صعود کند.

در سال ۹۹  که بیماری کووید ۱۹  نگذاشت لیگ دسته اول کشور برگزار شود، یکی از علاقه مندان و دوست‌داران این رشته  امتیاز یک تیم لیگ برتری فوتبال ساحلی کشور را برای گناوه خریداری کرد.

"علیرضا چهارمحالی" با همکاری سیدمحسن موسوی امتیاز تیم لیگ برتری شهید جهان‌نژادیان آبادان را خریداری کردند و به گناوه آوردند، هرچند این امتیاز لیگ برتر فوتبال ساحلی که ابتدا قرار بود به پاس برسد به این تیم نرسید و   سر از تیم ملوان این شهرستان در آورد و این تیم در مسابقات لیگ برتر سال ۹۹ که به صورت مجتمع در دو شهر یزد و سمنان برگزار شد به دیدار حریفان خود رفت.

تیم ملوان گناوه با تکیه بر چند بازیکن باتجربه لیگ برتری و تعدادی از بازیکنان گناوه نتایج خوبی کسب کرد و در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور ماندگار شد اما پس از آن از این لیگ کناره گرفت.

در آستانه آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر ساحلی کشور علیرضا چهارمحالی با مدیران باشگاه پاس گناوه به توافق رسید و این امتیاز برای همیشه به این تیم منتقل شد.

اردوی آماده‌سازی تیم پاس گناوه از ۲ ماه پیش در ورزشگاه شهدای خلیج فارس این شهرستان آغاز شده‌است.

نماینده تام اختیار تیم فوتبال ساحلی پاس گناوه گفت: این تیم  که سیاست تیم‌داری خود را استفاده از تمامی ظرفت بازیکنان بومی شهرستان کرده‌است و بدون بازیکنان غیربومی تمرینات خود را برای حضور قدرتمند در لیگ برتر کشور در  ورزشگاه شهدای خلیج فارس  زیر نظر علی ناصری‌پوران، سیدمرتضی موسوی و امیر هام  دنبال می‌کند.

مرتضی خضری افزود: این تیم با ترکیبی از بازیکنان تمام بومی که سابقه حضور در لیگ برتر و دسته اول فوتبال ساحلی کشور را دارند در این دوره از رقابت‌های مهم کشوری حضور خواهد یافت.

وی اظهارداشت: کادرفنی و بازیکنان این تیم تمام توان و تلاش خود را بکار خواهند برد که در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور نماینده‌ای شایسته برای این شهرستان و استان بوشهر باشند.

خضری گفت: در این تیم محمود مسعودنیا، محمدامین صیادی، سالم قائدی، مهدی تندسر، جعفر غلامی و محسن فتوت بازیکنان باتجربه‌ای هستند که در لیگ های برتر و دسته اول سابقه بازی دارند، می‌توانند پاس را در لیگ برتر دارای جایگاه کنند.

خضری ادامه داد: مهران ابراهیمی هم بازیکن شش دانگی‌ است که از فوتبال مستطیل سبز به فوتبال ساحلی کوچ کرده‌است و می‌تواند پشتوانه خوبی برای پاس باشد.

وی افزود: در این تیم چهره‌های جوانی هم نظیر احمدرضا منصورزاده، احمدرضا یوسفی، سیدامیرمحمد موسوی‌نسب، مهدی حیدری، محمد عشایری، محمد بویراحمدی، امیرحسن عاشوری، امید نوشادی، نیک‌نام ، مرادی و اسلامی حضور دارند و  به دنبال فرصتی هستند تا در این تیم بتوانند خودرا معرفی کنند.

نماینده تام اختیار تیم فوتبال ساحلی پاس گناوه گفت: مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور قرار است در ماه خرداد جاری باحضور تیم‌های گلساپوش یزد، پارس جنوبی بوشهر، پاس گناوه، شهرداری بندرعباس، موج سواران نوشهر، فرش حداد اصفهان، شهریار ساری، شاهین خزر رودسر، سپاهان شهرداری سمنان و ایفا اردکان برگزار شود.

وی یادآورشد: این مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار و زمان شروع آن توسط فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

موج گناوه دیگر تیم فوتبال ساحلی این شهرستان به عنوان نماینده استان بوشهر در لیگ دسته اول کشور شرکت خواهد کرد.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

7474