رشفورد برای لالیگایی‌ها سیگنال فرستاد: طرفدار رئال مادرید و بارسلونا هستم!

رشفورد برای لالیگایی‌ها سیگنال فرستاد: طرفدار رئال مادرید و بارسلونا هستم!

پایگاه خبری فوتبالی – مارکوس رشفورد در جدیدترین گفت و گوی خود امکان حضور در لیگی جز لیگ برتر انگلیس را رد نکرد و از علاقه اش به ۲ باشگاه رئال مادرید و بارسلونا سخن گفت.

به گزارش فوتبالی، رشفورد، بازیکن ۲۳ ساله منچستر یونایتد که محصول آکادمی این تیم است و پیراهن هیچ تیمی جز شیاطین سرخ را بر تن نکرده است به بازی در خارج از انگلیس علاقه دارد. او اعلام کرده بسیاری از هواداران فوتبال بازی های رئال مادرید و بارسلونا را پیگیری می‌کنند و او هم به پیشنهاد از این تیم‌ها هرگز نه نمی‌‌گوید.

مارکوس رشفورد در گفت و گو با گاردیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا علاقه دارد خارج از انگلیس فوتبال بازی کند گفت: هرگز به چنین چیزی نه نمی‌گویم.

مهاجم انگلیسی منچستر یونایتد در ادامه درباره علاقه‌اش به این ۲ تیم گفت: من یک هوادار پر و پا قرص رئال مادرید و بارسلونا هستم زیرا آن‌ها همیشه بازیکنانی بزرگ داشته‌اند و فوتبالی جذاب ارائه داده‌اند. همه بازی‌های بارسلونا و رئال مادرید را مشاهده می‌کنند.

در حالا حاضر البته امکان جذب رشفورد توسط بارسلونا و رئال مادرید وجود ندارد زیرا این بازیکن قراردادش با منچستر تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد و امکان یک سال تمدید دیگر آن‌ هم وجود دارد.

1101