صدور حکم قضایی علیه «تیمِ» عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

صدور حکم قضایی علیه «تیمِ» عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- تیم تحت مدیریت عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به دلیل بدهی میلیاردی با مشکلات زیادی مواجه شده و حق انتقال امتیاز از این تیم با حکم قضایی گرفته شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، تیم فوتبال پارس جنوبی جم که سابقه حضور در لیگ برتر را دارد و فصل جاری را در رقابت های لیگ دسته اول سپری می کند، به دلیل مشکلات مالی و بدهی‌های سنگین میلیاردی وضعیت مناسبی ندارد.

این تیم که در سال ۱۳۸۶ تشکیل شده و در منطقه عسلویه و تحت مالکیت منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس فعالیت می کند، از زمانی که در لیگ برتر حضور داشت به چند آژانس مسافرتی و نهادهای دیگر بدهکار بود و با سقوط به لیگ دسته اول شرایط بدتری پیدا کرد.

در یکی از موارد بدهی هایی که کار را برای پارس جنوبی سخت کرده یک آژانس مسافرتی حکم توقیف اموال و جلوگیری از انتقال امتیاز این تیم را گرفته و در حال پیگیری قضایی برای رسیدن به مطالبات خود از این تیم جنوبی است.

براساس مدارکی که بدست رسیده، مبلغ بدهی باشگاه پارس جنوبی جم به این آژانس حدود ۲ میلیارد تومان است که حکم قضایی برای پرداخت آن صادر شده است.

مرتضی کوهی مقدم وکیل این پرونده ضمن تایید این خبر گفت: بارها تلاش کرده ایم با آقای رضاییان که مدیرعامل این باشگاه و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است ارتباط بگیریم تا تکلیف این بدهی مشخص شود اما نه در شهر جم و نه در فدراسیون فوتبال نتوانسته ایم ایشان را ملاقات کنیم.

بهرام رضاییان در حالی با این مشکل بزرگ در تیم پارس جم مواجه است که از اسفندماه گذشته به عنوان نماینده مدیران عامل در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال عضو شده و مشخص نیست با این وضعیت تیمداری چگونه می خواهد مدافع باشگاه ها در فدراسیون فوتبال باشد.

7474