پیرلو: کمک کردم تا یوونتوس در مسیر درستی قرار گیرد

پیرلو: کمک کردم تا یوونتوس در مسیر درستی قرار گیرد

پایگاه خبری فوتبالی – شب گذشته تیم یوونتوس شب گذشته ۴-۱ بازی مقابل بولونیا را با برد پشت سر گذاشت و حالا با کسب سهمیه فصل را به پایان رسانده است. پیرلو پس از پایان بازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، آندرا پیرلو پس از پایان بازی به DAZN گفته: هرگز ترس نداشتم. برای من زمان برد تا بتوانم آن ترتیب و توالی را برای جلسات تمرینی خلق کنم و برای من زمان برد تا بازیکنان متوجه شوند از آن‌ها چه می‌خواهم. آسان نبود که پا به جایی بگذارم که این همه قهرمان وجود دارد اما همه به من کمک کردند. پیشرفت کرده‌ام. فصل بسیار پیچیده‌ای بود اما برای رشد من بسیار مفید بود.

یوونتوس شب گذشته بازی خود را برد تا با توجه به برد ورونا مقابل ناپولی شاگردان پیرلو باشند که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌گیرند. مسئله ای که پس از برد میلان مقابل آن‌ها قدری بعید به نظر می‌رسید.

سرمربی یوونتوس در ادامه افزود: تا زمانی که به یکدیگر کمک کنیم و در کنار هم قرار داشته باشیم در مسیر درستی قرار خواهیم داشت. امسال چند بار از نبود چنین چیزی رنح بردیم. در پایان توانستیم سهمیه لیگ قهرمانان را برنده شویم. اگر فصل بعد دوباره کار را آغاز کنیم پایه و اساسی قدرتمند خواهیم داشت.

1101