اعلام ترکیب یوونتوس و بولونیا؛ تصمیم عجیب پیرلو و نیمکت نشینی رونالدو!

اعلام ترکیب یوونتوس و بولونیا؛ تصمیم عجیب پیرلو و نیمکت نشینی رونالدو!

پایگاه خبری فوتبالی - آخرین هفته از رقابت های سری آ هم برگزار می شود و یوونتوس در این هفته به مصاف بولونیا خواهد رفت و دیدار حساسی دارد. این بازی در ورزشگاه خانگی بولونیا برگزار خواهد شد و همین قضیه ممکن است کار را برای بیانکونری ها سخت کند. یاران رونالدو اگر می خواهند که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند باید در این بازی به پیروزی برسند و منتظر امتیاز از دست دادن میلان و یا ناپولی باشند تا بدین ترتیب بتوانند در جمع چهار تیم اول سری آ قرار بگیرند و شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس در حال حاضر پنجم است و با این شرایط نمی تواند به اروپا برسد و حتما به پیروزی و کسب سه امتیاز نیاز دارد. پیرلو در تصمیمی عجیب برای این بازی رونالدو را نیمکت نشین کرده است و باید دید که چه تصمیمی برای رونالدو دارد و از چه زمانی او را وارد میدان خواهد کرد.

ترکیب یوونتوس بدین شرح است: شزنی، کوادرادو، دی لیخت، کیه لینی، الکس ساندرو، کولوسفسکی، دانیلو، رابیو، کیه زا، دیبالا، موراتا.

ترکیب بولونیا هم بدین گونه است: اسکوروپسکی، تامیاسو، سومائورو، مدل، دی سیلوستری، شوتن، اسوانبرگ، ویگناتو، اولسن، پالاسیو، بارو.

باید دید که یوونتوس بدون کریستیانو رونالدو به چه شکل عمل خواهد کرد.

1470