پایان رقابت داغ سهمیه در لیگ برتر انگلیس؛ چلسی و لیورپول سربلند بیرون آمدند

پایان رقابت داغ سهمیه در لیگ برتر انگلیس؛ چلسی و لیورپول سربلند بیرون آمدند

پایگاه خبری فوتبالی - آخرین هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس هم برگزار شد و در این هفته از رقابت ها، با توجه به قطعی شدن قهرمانی منچسترسیتی در هفته های گذشته، رقابت بر سر سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داغ بود چرا که همچنان تکلیف دو جایگاه سومی و چهارمی مشخص نشده بود و سه تیم لیورپول، چلسی و لسترسیتی بر سر کسب سهمیه رقابت می کردند.

به گزارش فوتبالی، لیورپول در این هفته به مصاف کریستال پالاس رفت و در نهایت توانست با دو گل سادیو مانه با نتیجه 2 بر 0 به پیروزی برسد و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. با توجه به نتایج به دست آمده در این هفته از رقابت ها، لیورپول سوم شد و پس از منچسترسیتی و منچستریونایتد قرار گرفت و بدین ترتیب شاگردان یورگن کلوپ در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهند بود.

در بازی حساس دیگر، لسترسیتی با نتیجه چهار بر دو مقابل تاتنهام شکست خورد و بدین ترتیب نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند و پنجم شد و راهی لیگ اروپا خواهد شد. گرت بیل دو گل پیروزی بخش تاتنهام را در این بازی به ثمر رساند.

در بازی دیگر، چلسی علی رغم شکست دو بر یک مقابل استون ویلا، در جایگاه چهارم قرار گرفت و توانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند چرا که لسترسیتی بازی خود را باخت و بدین ترتیب اوضاع چلسی چهارم شد.

اکنون چلسی و لیورپول سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند و به همراه منچستریونایتد و منچسترسیتی، چهار تیم انگلیسی حاضر در چمپیونزلیگ فصل بعد خواهند بود.

1470